|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / ITA4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
ITA4
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Italština 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Italština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Italština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/ITA4
|
Vyloučené předměty
|
KAJ/ITA4
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Vybavit studenty jazykovými kompetencemi na úrovni A2 dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
- pravidelná docházka na seminář - odevzdání zadaného portfolia (1 vyprávění, 1 popis a 2 srovnání) - min. 75% úspěšnost v závěrečném testu - ústní pohovor ověřující znalosti základních konverzačních témat
|
Obsah
|
1. týden
slovesa zvratná
denní činnosti
2. týden
móda
oděvy
barvy
3. týden
slovesa zvratná a modální
neosobní forma
4. týden
italská móda
5. týden
televize
zájmena nepřímá
6. týden
zájmena přímá a nepřímá v minulých časech
televizní program
rozkaz pravidelný
7. týden
rozkaz záporný
rozkaz nepravidelný
rozkaz se zájmeny
8. týden
italská televize
italský tisk
9. týden
hudba
podmiňovací způsob
10. týden
přání
rady
podmiňovací způsob složený
11. týden
budoucnost v minulosti
hudební terminologie
12. týden
italská moderní hudba
13. týden
Závěrečný zápočtový test, hodnocení výsledků, analýza chyb.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Marin, T., Magnelli, S. Nuovo Progetto italiano 1 (cvičebnice). Atene : Edilingua, 2006.
-
Základní:
Marin, T., Magnelli, S. Nuovo Progetto italiano 1 (učebnice). Atene : Edilingua, 2006.
-
Doporučená:
Rosendorfský, Jaroslav. Česko-italský slovník. Praha : Leda, 2001.
-
Doporučená:
přel. Bedřichová, Z. Ilustrovaný italsko-český dvojjazyčný slovník. Slovart, 2006. ISBN 80-7209-828-4.
-
Doporučená:
Janešová, J., Polverari, A. Italsko-český a česko italský slovník. Praha, 2006.
-
Doporučená:
Papoušek, Z. Italsko-český a česko-italský slovník s frazeologií. Olomouc, 2005.
-
Doporučená:
Italsko-český slovník = Dizionario ceco : italiano-ceco. Fin Publishing, Olomouc, 2001.
-
Doporučená:
Rosendorfský, Jaroslav. Italsko-český slovník = Dizionario italiano-ceco : nové výrazy!. Praha : Leda, 2001. ISBN 80-85927-87-X.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
35
|
Projekt individuální [40]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Celkem
|
107
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí: - postihnout hlavní smysl konverzace rodilých mluvčích - porozumět podstatným informacím ústního i písemného autentického projevu - poskytnout ústní či písemný popis, vyprávění, srovnání, instrukce - zapojit se do rozhovoru o známých tématech a reagovat na nabídku, žádost - vyjádřit svůj názor a potřeby |
Získané způsobilosti |
Student umí: - porozumět ústním i písemným autentickým textům středního rozsahu - porozumět podstatným informacím v médiích - poskytnout jednoduchý ústní či písemný popis, radu, instrukci - domluvit se osobně i telefonicky v obchodě, v pokladně, na ulici - vyjádřit hodnocení, názor, přání, omluvu, odhad, žádost, vlastní i cizí názor
|
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Dialogická výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Demonstrace dovedností
- Seminární výuka
- Samostatná práce studentů
|
Hodnotící metody |
- Test
- Portfolio
- Demonstrace dovedností při cvičení
|
|
|
|