|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / PA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
PA
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Prezentace v Angličtině
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Prezentace
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
45 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
39 / -
|
6 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/PA
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je veden v anglickém jazyce a je určen pro studenty, kteří v tomto jazyce potřebují prezentovat například výsledky své odborné činnosti. Studenti systematicky procvičují klíčové komunikativní a jazykové dovednosti potřebné pro přípravu srozumitelné a dobře připravené prezentace. Kurz je založen na video nahrávce a je určen pro středně pokročilé a pro více pokročilé studenty, kteří absolvovali A5, AT5, AST5 nebo AEL5.Kurz klade vysoké nároky na jazykovou znalost.
|
Požadavky na studenta
|
Student musí napsat průběžný test na 70% a přednést dvě prezentace.
|
Obsah
|
1) Presenting background information - making a good introduction, preparing and giving introduction
2) Ways of organizing a presentation.
3) Making a well-designed and well presented visual aids.
4) The importance of body language.
5) Making an effective ending to a presentation.
6) How to handle questions effectively.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Jana Čepičková (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Jana Čepičková (100%),
-
Vede seminář:
Natalie Bergman, M.A. (100%),
Mgr. Jana Čepičková (100%),
Mgr Justyna Kukrálová Sieradzan (100%),
Mgr. Kateřina Sachrová, Ph.D. (100%),
Mgr. Kateřina Švarcová (100%),
Mgr. George Eyong Tabe (100%),
George Eyong Tabe (100%),
Mgr. Dagmar Vokrová (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
2
|
Projekt individuální [40]
|
30
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
73
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student umí: - přiměřeně správně používat běžné gramatické struktury a slovní zásobu v situacích každodenního žkvota - postihnout hlavní smysl televizních a rozhlasových pořadů - porozumět textům psaným běžně užívaným jazykem vztahujícím se k odbornosti studenta nebo souvisejícím s každodenním životem - napsat souvislý srozumitelný text na téma, které student zná nebo ho osobně zajímá |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student umí: - připravi a přednést prezentaci na libovolné téma, - dodržet správnou strukturu prezentace, - používat vhodné jazykové prostředky s ohledem na publikum a situaci |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
|
|
|
|