|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / R6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
R6
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Ruština 6
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/R6
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je dosažení úrovně B1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Povinná účast na seminářích. 2 zápočtové testy splněné na 75%, průběžné plnění zadaných úkolů k lekcím, referát na zadané téma.
|
Obsah
|
1.Seznámení s obsahem učiva. Požadavky pro udělení zápočtu. Opakování R5.
2.3. lekce - Zdraví a sport. SZ, text.
3.skloňování podstatných jmen. Jmenné tvary přídavných jmen.Situační cvičení, rozhovory.
4.Práce s textem.Situační rozhovory - U lékaře, v lékárně.Cvičebnice kap.8:Zdravotní péče.
5.4. lekce- Na výstavě. Mluvnice, odlišné slovesné vazby, předložky, příklady.
Fungování firmy. SZ, procvičování. Příklady z praxe. Pravidla tvorby prezentace.Cvičebnice kap.9:Obchodní schůzka,pracovní otázky.
6. týden Obchodní terminologie v rozhovorech a korespondenci. Příklady obch. dopisů.Prezentace firmy.Cvičebnice kap.9:Obchodní schůzka,pracovní otázky.
7.Vizitky, pozvánky, inzeráty. Vlastní příklady z tisku, internetu. Cvičebnice kap.9:Obchodní schůzka,pracovní otázky. Kap.3:Návštěva ve firmě.
Zápočtový test.
8.5.lekce - Cesta do Ruska. Mluvnice k lekci. Cvičebnice kap.6:Cesta do Ruska.
9.Reálie-cestování v Rusku,text. Opakování slovesných konstrukcí.
Jak prezentovat - pravidla vystupování.
10.5. lekce-Zážitky z Moskvy. Průvodce-památky, divadla, stadióny.
Situace: dokumenty nutné k cestě do Ruska. Letiště, nádraží, doprava po městě.Cvičebnice kap.10:Dokumenty k cestě do Ruska.
11. - 12.Prezentace - dokončení, ukázky. Příprava vlastní prezentace.
13. týden Zápočtový test. Hodnocení semestru.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Celkem
|
147
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí: - číst texty související s osvojenými tématickými celky - vyjádřit svůj názor - najít podstatné informace v běžně používaných zdrojích (reklama, jízdní řád, popis výrobku,atd.) - popsat scénu z filmu nebo z běžného života - používat složitější gramatické struktury a slovní zásobu z oblastí osvojených tématických celků - napsat dopis, sdělení, text k aktuálním tématům |
Získané způsobilosti |
Student umí: - přiměřeně správně používat gramatické struktury v rámci každodenní konverzace i písemné komunikace - pohovořit o tématech, která souvisejí s každodenním životem, např. rodinné vztahy, bydlení, sportovní úspěchy, základy obchodního jednání - vhodně používat slovní zásobu z oblastí nakupování, cestování, pobytu v cizině - domluvit se telefonicky, e-mailem o požadavcích na služby - používat s jistotou slovní zásobu a fráze umožňující komunikovat v běžných situacích - napsat delší textové útvary - porozumět mluvenému slovu - shrnout obsah novinového článek nebo rozhlasového pořadu |
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Dialogická výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Demonstrace dovedností
- Seminární výuka
- Samostatná práce studentů
|
Hodnotící metody |
- Test
- Referát
- Demonstrace dovedností při cvičení
|
|
|
|