|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / S3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
S3
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Španělština 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
14 / -
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/S3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje studenty na výstupní úroveň A2 del SERR.
|
Požadavky na studenta
|
- pravidelná docházka na seminář
- plnění zadávaných úkolů
- 2 domácí slohová práce
- průběžný test
- min. 75% úspěšnost v závěrečném testu
|
Obsah
|
1.Identifikovat, definovat a popsat lidi, objekty a místa.
2.Lexikon společenských vztahů.
3.Části dopisu. Pozdravit, rozloučit se, poděkovat, omluvit se.
4.Na dovolené.
5.Cestování.
6.Mluvení o historických faktech.
7.Umět požádat a poskytnout informace o životopise.
8.Životopis Isabel Allende a Pabla Ruize a Picassa.
9.Popis zvyků v minulosti. Popis osob, zvířat a věcí v minulosti.
10.Domov: práce z domova.
11.Škola.
12.Historické etapy. Vynálezy a objevy.
13.Závěrěčný test. Zapisování zápočtů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Prisma, E. Prisma fusión A1 + A2. Edinumen. 2007. ISBN 9788498480559.
-
Doporučená:
László, Sándor. Conversar es fácil. Audio MP3. Edelsa. 2011. ISBN 978-84-7711-963-0.
-
Doporučená:
Jacobi, C., Melone, E., Menon,L. Gramática en contexto. Edelsa. 2011. ISBN 978-84-7711-716-2.
-
Doporučená:
Palomino, María. Gramática en diálogo + CD audio (A2 + B1). enClaveEle. 2007. ISBN 978-84-96942-06-6.
-
Doporučená:
Lingea. Slovník španělsko - český a česko - španělský. 2009. ISBN 978-80-97062-64-7.
-
Doporučená:
FIN. Slovník španělsko - český a česko - španělský. 2008. ISBN 80-86002-86-1.
-
Doporučená:
Macíkova, O., Mlýnková, L. Současné španělštiny 1 díl + 3 CD. Computer Press. 2009. ISBN 9788025123935.
-
Doporučená:
Castro, F. Uso de la gramática espaňola - elemental. Edelsa. 2010. ISBN 978-84-7711-710-0.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
15
|
Celkem
|
117
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí: - porozumět jednoduché konverzaci - odpovídajícím způsobem reagovat v nejobvyklejších situacích všedního života - jednoduchým způsobem vyjádřit přání, radu, názor - číst krátké a jednoduché texty - správně používat jednoduché gramatické struktury |
Získané způsobilosti |
Student umí: - popsat uplynulé události - použít fráze typické pro oblast služeb - domluvit si schůzku, ukončit hovor - popsat krajinu - shrnout informace obsažené v jednoduchém autentickém textu - porozumět hlavním informacím v autentických nahrávkách - s jistotou používá slovní zásobu pro komunikaci v běžných situacích jako je např. nákup, - přiměřeně používat gramatické struktury vyjadřující počátek, konec, opakování dějů - informovat se na cestu - napsat neformální dopis
|
Vyučovací metody |
- Kooperativní výuka
- Dialogická výuka
- Demonstrace dovedností
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|