|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / S7
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
S7
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Španělština 7
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/S7
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Vybavit studenty jazykovými kompetencemi na úrovni B1 podle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
- pravidelná docházka na seminář
- plnění zadávaných úkolů
- 2 domácí slohové práce
- průběžný test
- min. 75% úspěšnost v závěrečném testu
|
Obsah
|
1. Úvod. 2. Vyjádření vůle. Nakupování, nákupní střediska, služby 3. Vládní kampaně. 4. Reklama. Vyjádření času. 5. Práce. 6. Pracovní schůzky. 7. Mezilidské vztahy. 8. Jazyk internetu. 9. Vyjádření podmínky. 10. Gastronomie, výživa. 11. O jídle. 12. Vyjádření času.Mexické reálie. 13. Závěrečný zápočtový test.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Moreno, Concha; Moreno, Victoria; Zurita, Piedad. Avance : curso de espa?ol : nivel intermedio-avanzado. 3 ed. Madrid : Sociedad general Espaňola de librería, 2005. ISBN 84-9778-045-0.
-
Doporučená:
Abanico. Curso Avanzado de Espanol Lengua Extranjera. Difusión, Madrid, 2000.
-
Doporučená:
Encinar, A. Uso interactivo del vocabulario.
-
Doporučená:
Velký česko-španělský slovník = Gran diccionario checo-espa?ol. Díl první, A-O. Vyd. 1. Praha : Leda, 1996. ISBN 80-85927-21-7.
-
Doporučená:
Dubský, Josef. Velký španělsko-český slovník I : A-H. 2.opravené a rozšířené vydání. Praha : Academia, 1993. ISBN 80-200-0484-X.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
15
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
14
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
30
|
Celkem
|
131
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí:
- domluvit se ve většině běžných situací, se kterými se může setkat v každodenním životě, na cestách, včetně pracovních záležitostí
- porozumět autentickému projevu
- popsat zážitky, cíle, vyjádřit postoje s využitím odpovídajících gramatických struktur
- vysvětlovat, odůvodňovat, hodnotit
|
Získané způsobilosti |
Student umí: - odpovídajícím způsobem vyprávět události - sepsat reklamaci nebo stížnost - formulovat pracovní požadavky, napsat formální žádost o práci, účastnit se přijímacího pohovoru - vyjádřit pochybnost, nejistotu odpovídající gramatickou strukturou - správně použít slovní zásobu i gramatické struktury k vyjádření hypotézy - rozlišovat slovní zásobu obecného jazyka, profesních nebo jiných slangů - správně používat struktury a fráze vyjadřující časové zařazení
|
Vyučovací metody |
- Kooperativní výuka
- Dialogická výuka
- Demonstrace dovedností
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|