|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / SK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
SK
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Španělská konverzace
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je naučit efektivně komunikovat zejména ústní formou v běžných situacích
|
Požadavky na studenta
|
pravidelná a aktivní účast na semináři plnění zadávaných úkolů
|
Obsah
|
1. týden Popisy:
- popis osoby, užití přídavných jmen pro kladné a záporné vlastnosti, charakter, fyzický popis
- popis prostředí, města a místa, vyjádření názoru, preference
2. týden Víkend:
- volnočasové aktivity kulturní, sportovní, zábavné, atd.
3. týden Nákupy a služby:
- požádání o pomoc, zvolení produktu, vyjednávání, trhy, nákupní styly
- služby, výměna peněz, opravy, reklamace
4. týden Můj dům, tvůj byt:
- sháníme byt, popis bytu, hypotéky, možnosti placení, problémy s bydlením, vyjádření názoru a preference
5. týden Mám hlad:
- vyjádření rozdílů a shod mezi jídly ve Španělsku, Latinské Americe, České republice a v dalších zemích
- vyjádření obliby a změny preferencí, vliv ostatních kuchyní, kuchyňské náčiní a postupy
6. týden Rodina:
- koncept rodiny, role jednotlivých členů, manželství x společné bydlení, rodina s malými dětmi, syndrom prázdného hnízda, rozvod nebo rozchod
7. týden Vyprávěj historky, příběhy města:
- vyprávět nereálné příběhy v minulosti, nové verze pohádek, příběhy běžného života, mytologie, sny, atd.
8. týden Hudba a tanec:
- romantické bolero, karibské rytmy, sevillanas, historie tanga, česká hudba, hudební trh, slavné osobnosti
9. týden Latinoameričané ve Spojených státech:
- spanglish
10. týden Španělský a latinskoamerický film:
- historie španělského a latinskoamerického filmu
11. týden Nemocný:
- zdravotnické služby, lidské tělo a péče o něj, nemoci
12. týden Prezentace
13. týden Prezentace, hodnocení, udělení zápočtů
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Raquel Pinilla y Rosana Acquaroni. !Bien dicho! Ejercicios de expresión oral. SGEL, 2000.
-
Základní:
María Rosa López. Hablemos en Clase, Edinumen. Edinumen, 1999.
-
Doporučená:
Autentické materiály zaměřující se na probíranou problematiku poskytované vyučujícím.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí:
- porozumět autentickému spisovnému projevu.
- reagovat v základních situacích každodenního života.
- porozumět větám a často používaným výrazům, vztahujícím se k oblastem, které se ho bezprostředně týkají.
- popsat události.
|
Získané způsobilosti |
Student umí:
- aktivně se zapojit do rozhovoru.
- srozumitelně a dobře reagovat v běžných situacích.
- spontánně reagovat na podněty vyplývající z hovoru.
- porozumět běžnému hovoru rodilých mluvčích.
- aktivně využívat rozvinutou slovní zásobu, která se týká běžných životních situací.
- využívá aktivně známé gramatické struktury.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická výuka
- Demonstrace dovedností
- Samostudium studentů
- Cvičení
|
Hodnotící metody |
- Test
- Demonstrace dovedností při cvičení
|
|
|
|