Cílem této práce je vytvořit program pro subjektivní testování kvality
trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě s možností interakcí s testovanými
objekty.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to develop a program for subjective quality testing
of triangle meshes in virtual reality with the possibility of interactions with the
tested objects.
Klíčová slova
počítačová grafika, 3D grafika, virtuální realita, trojúhelníková síť, polygonová síť, kvalita meshů, měření kvality, subjektivní testování, herní engine, Unity.
Klíčová slova v angličtině
computer graphics, 3D graphics, virtual reality, triangular mesh, polygon mesh, mesh quality, quality measurement, subjective testing, game engine, Unity.
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvořit program pro subjektivní testování kvality
trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě s možností interakcí s testovanými
objekty.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to develop a program for subjective quality testing
of triangle meshes in virtual reality with the possibility of interactions with the
tested objects.
Klíčová slova
počítačová grafika, 3D grafika, virtuální realita, trojúhelníková síť, polygonová síť, kvalita meshů, měření kvality, subjektivní testování, herní engine, Unity.
Klíčová slova v angličtině
computer graphics, 3D graphics, virtual reality, triangular mesh, polygon mesh, mesh quality, quality measurement, subjective testing, game engine, Unity.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s možnostmi jednotného vytváření aplikací pro VR zařízení, která jsou k dispozici na katedře.
Seznamte se s metodikami subjektivního testování poškození trojúhelníkových sítí a s existujícím softwarem MeshTest.
Implementujte software pro testování poškození trojúhelníkových sítí.
Proveďte pilotní studii ověřující především použitelnost a uživatelskou přívětivost vytvořeného softwaru.
Na základě výsledků pilotní studie modifikujte vytvořený software a ověřte jeho použitelnost.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s možnostmi jednotného vytváření aplikací pro VR zařízení, která jsou k dispozici na katedře.
Seznamte se s metodikami subjektivního testování poškození trojúhelníkových sítí a s existujícím softwarem MeshTest.
Implementujte software pro testování poškození trojúhelníkových sítí.
Proveďte pilotní studii ověřující především použitelnost a uživatelskou přívětivost vytvořeného softwaru.
Na základě výsledků pilotní studie modifikujte vytvořený software a ověřte jeho použitelnost.