Tématem bakalářské práce je vytvořit analýzu vybraných podnikových činností konkrétní stavební společnosti APB Zbůch. V teoretické části jsou vysvětlena teoretická východiska dané problematiky, která se týkají logistiky a marketingových činností.
V praktické části je představen podnik B & BC Zbůch a jeho hlavní činnost. Následně je provedena charakteristika a analýza vybraných podnikových činností a marketingových nástrojů ve firmě. Praktická část je zakončena SWOT analýzou vycházející z předchozích situačních analýz. Metodika práce je provedena na základě polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci firmy a literární rešerše. V neposlední řadě vycházejí informace také z příslušné vnitropodnikové dokumentace. Podle zjištěných informací jsou formulovány návrhy a doporučení pro konkrétní firmu B & BC Zbůch.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is to create an analysis of selected corporate activities of a specific construction company APB Zbůch. The theoretical part explains the theoretical background of the given issue, which concerns logistics and marketing activities. In the practical part the company B & BC Zbůch and its main activities are presented. Subsequently, a characterization and analysis of selected corporate activities and marketing tools in the company is carried out. The practical part is concluded with a SWOT analysis based on the previous situational analyses. The methodology of the thesis is based on semi-structured interviews with company employees and literature search. Last but not least, the information is also based on relevant internal company documentation. According to the information found, suggestions and recommendations for the specific company B & BC Zbůch are formulated.
Klíčová slova
Nástroje komunikačního mixu, podnikové činnosti, materiálové a fyzické toky, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
communication mix tools, corporate activities, material and physical flows,SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
84 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je vytvořit analýzu vybraných podnikových činností konkrétní stavební společnosti APB Zbůch. V teoretické části jsou vysvětlena teoretická východiska dané problematiky, která se týkají logistiky a marketingových činností.
V praktické části je představen podnik B & BC Zbůch a jeho hlavní činnost. Následně je provedena charakteristika a analýza vybraných podnikových činností a marketingových nástrojů ve firmě. Praktická část je zakončena SWOT analýzou vycházející z předchozích situačních analýz. Metodika práce je provedena na základě polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci firmy a literární rešerše. V neposlední řadě vycházejí informace také z příslušné vnitropodnikové dokumentace. Podle zjištěných informací jsou formulovány návrhy a doporučení pro konkrétní firmu B & BC Zbůch.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is to create an analysis of selected corporate activities of a specific construction company APB Zbůch. The theoretical part explains the theoretical background of the given issue, which concerns logistics and marketing activities. In the practical part the company B & BC Zbůch and its main activities are presented. Subsequently, a characterization and analysis of selected corporate activities and marketing tools in the company is carried out. The practical part is concluded with a SWOT analysis based on the previous situational analyses. The methodology of the thesis is based on semi-structured interviews with company employees and literature search. Last but not least, the information is also based on relevant internal company documentation. According to the information found, suggestions and recommendations for the specific company B & BC Zbůch are formulated.
Klíčová slova
Nástroje komunikačního mixu, podnikové činnosti, materiálové a fyzické toky, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
communication mix tools, corporate activities, material and physical flows,SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska problematiky.
Charakterizujte vybraný podnik a jeho činnost.
Charakterizujte uplatňování marketingových nástrojů ve firmě.
Analyzujte fyzické a informační toky související s činností firmy.
Formulujte závěry a případná doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska problematiky.
Charakterizujte vybraný podnik a jeho činnost.
Charakterizujte uplatňování marketingových nástrojů ve firmě.
Analyzujte fyzické a informační toky související s činností firmy.
Formulujte závěry a případná doporučení.
Seznam doporučené literatury
Gros, I. (2016). Velká kniha logistiky. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze.
Lochmannová, A. (2022). Logistika - Základy logistiky (3.vyd). Computer Media.
Janichen, R. (2016). Lagerlogistik. Wörterheft in Bildern. Compact.
Drahotský, I., & Řezníček, B. (2003). Logistika: procesy a jejich řízení. Computer Press.
Karlíček, M. (2018). Základy marketingu (2. vyd).Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Gros, I. (2016). Velká kniha logistiky. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze.
Lochmannová, A. (2022). Logistika - Základy logistiky (3.vyd). Computer Media.
Janichen, R. (2016). Lagerlogistik. Wörterheft in Bildern. Compact.
Drahotský, I., & Řezníček, B. (2003). Logistika: procesy a jejich řízení. Computer Press.
Karlíček, M. (2018). Základy marketingu (2. vyd).Grada Publishing.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji práci. Věnoval se představení SWOT analýzy a následně představil návrhy na zlepšení. Člen komise měl dotaz k formátům reklamy a kritizoval neurčitý rozpočet na využití reklamy v televizi. Student dotazy zodpověděl jen částečně.