Jsem zvolila téma: "Barvy nocí a stíny dne". V cyklu obrazu jsem chtela ukaat inu cestu malby. Z použitím základních prvkuv pojeti malba, a to je světlo a barva. Jsem to ukazala z pomocí nakládání barevných fólie, barevy, struktury, objem a svěhlo
A mícháním to dohromady za principům impresionistů, totiž světlem. Taky jsem ukazala přiběhy různých ludi, jejích a můj počít ze současné doby. A zřejmě násilí, a kontrastnost životak. Taky jak světlo a struktury mění malbu. Hlavě jiní spusom zobrazování obrazu, ne pomoci štětce a barvy. Obrazy je retmicky a měji v sobě kompozice kteru divák muže změnit proto že každa kocka je jedinečna ale zaroveň tvoři barevně a kompozičně tváře. Používám teple a chladné barvy taky lazury. Klidně a rytmické obrazy.
Anotace v angličtině
I chose the theme: "Colors of nights and shadows of the day". In the cycle of painting, I wanted to show another way of painting. I am using basic elements in the concept of painting, that is light and color. I showed it by using colored foils, paintings, structures and light.. And mixing it together with the principes of the Impressionists, namely light. I also showed stories of various people, hers and my conception from the present. And apparently violence, and the contrast of life. As well as light and structures change the painting. The head of others triggers the display of the image, not with the help of a brush and paint. The images are retmic and have a composition in which the viewer can change because each cube is unique but at the same time forms faces in color and composition. I use warm and cool stains too. Calm and rhythmic images.
Klíčová slova
Světlo, stíny, malba , nova malba, násilí, barevne plochy, folie, plast, sklo, lidě, příběhy, hra, zakladne barvy, lazury,objemne práce, psychologie.
Klíčová slova v angličtině
Light, shadows, violence,transparency, colore spots, folies, transformation, plastic, glass, people, stories, game, main colours, layers, psychologie, fire, hot gun.
Rozsah průvodní práce
31
Jazyk
CZ
Anotace
Jsem zvolila téma: "Barvy nocí a stíny dne". V cyklu obrazu jsem chtela ukaat inu cestu malby. Z použitím základních prvkuv pojeti malba, a to je světlo a barva. Jsem to ukazala z pomocí nakládání barevných fólie, barevy, struktury, objem a svěhlo
A mícháním to dohromady za principům impresionistů, totiž světlem. Taky jsem ukazala přiběhy různých ludi, jejích a můj počít ze současné doby. A zřejmě násilí, a kontrastnost životak. Taky jak světlo a struktury mění malbu. Hlavě jiní spusom zobrazování obrazu, ne pomoci štětce a barvy. Obrazy je retmicky a měji v sobě kompozice kteru divák muže změnit proto že každa kocka je jedinečna ale zaroveň tvoři barevně a kompozičně tváře. Používám teple a chladné barvy taky lazury. Klidně a rytmické obrazy.
Anotace v angličtině
I chose the theme: "Colors of nights and shadows of the day". In the cycle of painting, I wanted to show another way of painting. I am using basic elements in the concept of painting, that is light and color. I showed it by using colored foils, paintings, structures and light.. And mixing it together with the principes of the Impressionists, namely light. I also showed stories of various people, hers and my conception from the present. And apparently violence, and the contrast of life. As well as light and structures change the painting. The head of others triggers the display of the image, not with the help of a brush and paint. The images are retmic and have a composition in which the viewer can change because each cube is unique but at the same time forms faces in color and composition. I use warm and cool stains too. Calm and rhythmic images.
Klíčová slova
Světlo, stíny, malba , nova malba, násilí, barevne plochy, folie, plast, sklo, lidě, příběhy, hra, zakladne barvy, lazury,objemne práce, psychologie.
Klíčová slova v angličtině
Light, shadows, violence,transparency, colore spots, folies, transformation, plastic, glass, people, stories, game, main colours, layers, psychologie, fire, hot gun.
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: Chtěla bych se ve své práci věnovat současnému stavu světa skrz sebe, svých blízkých a také přes životní prostředí. Analyzovat svůj názor na současný svět a pokusit se tento závěr přenést do své tvorby.
Způsob realizace: plexisklo, folie, plátno, světlo, barvy (různé druhy)
Tvůrčí záměr: Je pro mě důležité se ponořit do psychologie a vnitřního světa společnosti. Jeho reakce a vliv na současný svět.
Práce s prostorem a být pozorovatelem současnosti. Ráda bych se ponořila do mysli společnosti a taky té své. Pokusím se přenést svoji energii a emoce přes tuhle informaci.
Chtěla bych víc poznat současné vnímání světa, sebe a ponořit diváka do mého vnímání světa a jeho problémů. Pokusit se nahlížet na problémy z různých úhlů pohledu.
Chtěla bych tento problém zpracovat originálně i jiným pohledem na technologickou část věci (pracovat se světlem, plexisklem...).
Ukázat svou myšlenku a jak se může měnit vliv na věc každou chvíli. Poznat diváka. Udělat myšlenkovou hru skrz malbu a psychologii.
Předpokládaný charakter výstupu: Instalace 3 - 5 objektů z plexiskla a hra světel na téma barvy noci a stínu dne.
Stanovení rozsahu průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany textu.
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: Chtěla bych se ve své práci věnovat současnému stavu světa skrz sebe, svých blízkých a také přes životní prostředí. Analyzovat svůj názor na současný svět a pokusit se tento závěr přenést do své tvorby.
Způsob realizace: plexisklo, folie, plátno, světlo, barvy (různé druhy)
Tvůrčí záměr: Je pro mě důležité se ponořit do psychologie a vnitřního světa společnosti. Jeho reakce a vliv na současný svět.
Práce s prostorem a být pozorovatelem současnosti. Ráda bych se ponořila do mysli společnosti a taky té své. Pokusím se přenést svoji energii a emoce přes tuhle informaci.
Chtěla bych víc poznat současné vnímání světa, sebe a ponořit diváka do mého vnímání světa a jeho problémů. Pokusit se nahlížet na problémy z různých úhlů pohledu.
Chtěla bych tento problém zpracovat originálně i jiným pohledem na technologickou část věci (pracovat se světlem, plexisklem...).
Ukázat svou myšlenku a jak se může měnit vliv na věc každou chvíli. Poznat diváka. Udělat myšlenkovou hru skrz malbu a psychologii.
Předpokládaný charakter výstupu: Instalace 3 - 5 objektů z plexiskla a hra světel na téma barvy noci a stínu dne.
Stanovení rozsahu průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany textu.
Seznam doporučené literatury
RUHRBERG, SCHNECKENBURGER, FRICKEOVÁ, HONNEF. Umění 20. stol. nakladatelství Taschen, české vydání Nakladatelství Slovart. ISBN 80-7209-521-8.
SLÁNSKÝ, Bohuslav. Technika v malířské tvorbě: malířský a restaurátorský materiál. Vyd. 1. Praha: Státní nakladatelství technické literatury, 1973, 186 s., 28 obr. př. Polytechnická knižnice, Sv. 113. ISBN 80-7185-624-4.
Seznam doporučené literatury
RUHRBERG, SCHNECKENBURGER, FRICKEOVÁ, HONNEF. Umění 20. stol. nakladatelství Taschen, české vydání Nakladatelství Slovart. ISBN 80-7209-521-8.
SLÁNSKÝ, Bohuslav. Technika v malířské tvorbě: malířský a restaurátorský materiál. Vyd. 1. Praha: Státní nakladatelství technické literatury, 1973, 186 s., 28 obr. př. Polytechnická knižnice, Sv. 113. ISBN 80-7185-624-4.