Hlavním cílem předložené bakalářské práce je návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru", jež má motivovat studenty Západočeské univerzity v Plzni ke vstupu do registru dárců kostní dřeně. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje zejména na problematiku marketingové komunikace a na proces plánování komunikačních kampaní. V praktické části poté autorka představuje Český národní registr dárců dřeně, seznamuje čtenáře se samotným dárcovstvím kostní dřeně, provádí analýzu dosavadních aktivit Českého národního registru na vysokých školách a především formuluje finální návrh kampaně. Navrhovanou komunikační kampaň autorka plánuje reálně spustit ve druhé polovině roku 2018, takže možné využití v praxi je více než zřejmé.
Anotace v angličtině
The main aim of the submitted bachelor thesis is a proposal for communication campaign "Join the bone marrow registry", which is supposed to motivate students of the University of West Bohemia in Pilsen to join the registry of bone marrow donors. The thesis is composed of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on the issues of marketing communication and on the process of designing communication campaigns. In the practical part then, the author introduces the Czech National Marrow Donors Registry, familiarizes the reader with the bone marrow donation itself, carries out the analysis of up to now activities of the Czech National Registry at universities and above all, formulates the final proposal for campaign. Author plans to kickoff proposed communication campaign in the second part of the year 2018, thus the practical contribution of the thesis is more than obvious.
Klíčová slova
marketingová komunikace, dárcovství kostní dřeně, Český národní registr dárců dřeně, komunikační kampaň
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, bone marrow donation, Czech National Marrow Donors Registry, communication campaign
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem předložené bakalářské práce je návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru", jež má motivovat studenty Západočeské univerzity v Plzni ke vstupu do registru dárců kostní dřeně. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje zejména na problematiku marketingové komunikace a na proces plánování komunikačních kampaní. V praktické části poté autorka představuje Český národní registr dárců dřeně, seznamuje čtenáře se samotným dárcovstvím kostní dřeně, provádí analýzu dosavadních aktivit Českého národního registru na vysokých školách a především formuluje finální návrh kampaně. Navrhovanou komunikační kampaň autorka plánuje reálně spustit ve druhé polovině roku 2018, takže možné využití v praxi je více než zřejmé.
Anotace v angličtině
The main aim of the submitted bachelor thesis is a proposal for communication campaign "Join the bone marrow registry", which is supposed to motivate students of the University of West Bohemia in Pilsen to join the registry of bone marrow donors. The thesis is composed of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on the issues of marketing communication and on the process of designing communication campaigns. In the practical part then, the author introduces the Czech National Marrow Donors Registry, familiarizes the reader with the bone marrow donation itself, carries out the analysis of up to now activities of the Czech National Registry at universities and above all, formulates the final proposal for campaign. Author plans to kickoff proposed communication campaign in the second part of the year 2018, thus the practical contribution of the thesis is more than obvious.
Klíčová slova
marketingová komunikace, dárcovství kostní dřeně, Český národní registr dárců dřeně, komunikační kampaň
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, bone marrow donation, Czech National Marrow Donors Registry, communication campaign
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod k problematice marketingové komunikace.
Stručně popiště vybranou dobročinnou akci včetně organizace, která ji pořádá.
Analyzujte komunikační kampaně vybrané dobročinné akce v předešlých obdobích.
Na základě analýzy navrhněte komunikační kampaň pro další období.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod k problematice marketingové komunikace.
Stručně popiště vybranou dobročinnou akci včetně organizace, která ji pořádá.
Analyzujte komunikační kampaně vybrané dobročinné akce v předešlých obdobích.
Na základě analýzy navrhněte komunikační kampaň pro další období.
Seznam doporučené literatury
Boučková, J. a kol. (2003). Marketing. Praha: C. H. Beck.
Frey, P. (2011). Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press.
Karlíček, M., Král, P. (2011). Marketingová komunikace. Praha: Grada.
Kotler, P. et al. (2007). Moderní marketing. Praha: Grada.
Kotler, P. a Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Boučková, J. a kol. (2003). Marketing. Praha: C. H. Beck.
Frey, P. (2011). Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press.
Karlíček, M., Král, P. (2011). Marketingová komunikace. Praha: Grada.
Kotler, P. et al. (2007). Moderní marketing. Praha: Grada.
Kotler, P. a Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.