Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem osobnosti dětí předškolního věku prostřednictvím hudebních činností. Cílem bakalářské práce je poukázat na vztah mezi hudbou a vývojem dítěte, zhodnotit pozitivní účinky hudebních činností vzhledem k rozvoji osobnostnímu. Dále předkládám hudební činnosti, které rozvíjí hudební vývoj dítěte.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the development of the personality of preschool children through musical activities. The aim of the bachelor thesis is to point out the relationship between music and the development of the child, to evaluate the positive effects of musical activities with respect to personal development. I also present musical activities that develop the child's musical development.
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem osobnosti dětí předškolního věku prostřednictvím hudebních činností. Cílem bakalářské práce je poukázat na vztah mezi hudbou a vývojem dítěte, zhodnotit pozitivní účinky hudebních činností vzhledem k rozvoji osobnostnímu. Dále předkládám hudební činnosti, které rozvíjí hudební vývoj dítěte.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the development of the personality of preschool children through musical activities. The aim of the bachelor thesis is to point out the relationship between music and the development of the child, to evaluate the positive effects of musical activities with respect to personal development. I also present musical activities that develop the child's musical development.
Shromáždění literatury a pramenů potřebných pro zpracování kvalifikační práce - do srpna 2021
Prostudování materiálu a vypracování osnovy práce - do září 2021
Zpracování jednotlivých kapitol - do ledna 2022
Zpracování přílohové části - do března 2022
Průběžné konzultace s vedoucím práce (říjen, leden, březen)
Research Plan
Shromáždění literatury a pramenů potřebných pro zpracování kvalifikační práce - do srpna 2021
Prostudování materiálu a vypracování osnovy práce - do září 2021
Zpracování jednotlivých kapitol - do ledna 2022
Zpracování přílohové části - do března 2022
Průběžné konzultace s vedoucím práce (říjen, leden, březen)
Recommended resources
FRANĚK, Marek. Hudební psychologie.1. vydání. V Praze: Karolinum, 2005. 238 s. ISBN 978-80-7290-869-1
JENČKOVÁ, Eva Hudba v současné škole.Vydáno nákladem objednavatele č.2/2/20. ISBN 80-902808-11.
LISÁ, Dagmar. Hudební nauka pro malé a velké muzikanty.Praha: Auviex s.r.o., 1996. ISBN 80-900161-7 0.
LIŠKOVÁ, Marie. Hudební činnosti pro předškolní vzdělávání. 1. vydání. Praha: Raabe, 2006. 165 s. ISBN 80-86307-26-3
ŠIMANOVSKÝ, Zdeněk. Hry s hudbou a techniky muzikoterapie.Praha: Portál s.r.o., 1998. ISBN 80-7178-264-5.
Recommended resources
FRANĚK, Marek. Hudební psychologie.1. vydání. V Praze: Karolinum, 2005. 238 s. ISBN 978-80-7290-869-1
JENČKOVÁ, Eva Hudba v současné škole.Vydáno nákladem objednavatele č.2/2/20. ISBN 80-902808-11.
LISÁ, Dagmar. Hudební nauka pro malé a velké muzikanty.Praha: Auviex s.r.o., 1996. ISBN 80-900161-7 0.
LIŠKOVÁ, Marie. Hudební činnosti pro předškolní vzdělávání. 1. vydání. Praha: Raabe, 2006. 165 s. ISBN 80-86307-26-3
ŠIMANOVSKÝ, Zdeněk. Hry s hudbou a techniky muzikoterapie.Praha: Portál s.r.o., 1998. ISBN 80-7178-264-5.