Diplomová práce se zaměřuje na porovnání chybovosti výrobních a nevýrobních procesů ve společnosti Lear Corporation, která se zabývá montáží automobilových sedadel pro významné evropské automobilky. Analýza chyb je zaměřena na autosedačky Porsche Panamera.
Annotation in English
The diploma thesis specializes in comparison of error rates of production and non-production processes in company Lear Corporation, which is engaged in the assembly of automobile seats for major European car manufacturers. The error analysis is focused on Porsche Panamera car seats.
Keywords
proces, kvalita, analýza, neshodný materiál, reklamace, sedadlový systém
Keywords in English
process, quality, analysis, nonconforming material complaint, seat system
Length of the covering note
72
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zaměřuje na porovnání chybovosti výrobních a nevýrobních procesů ve společnosti Lear Corporation, která se zabývá montáží automobilových sedadel pro významné evropské automobilky. Analýza chyb je zaměřena na autosedačky Porsche Panamera.
Annotation in English
The diploma thesis specializes in comparison of error rates of production and non-production processes in company Lear Corporation, which is engaged in the assembly of automobile seats for major European car manufacturers. The error analysis is focused on Porsche Panamera car seats.
Keywords
proces, kvalita, analýza, neshodný materiál, reklamace, sedadlový systém
Keywords in English
process, quality, analysis, nonconforming material complaint, seat system
Research Plan
Charakterizujte vybraný podnikatelský subjekt.
Porovnejte chybovost výrobních a nevýrobních procesů v dané organizaci.
Proveďte analýzu nejčastějších příčin neshod.
Navrhněte případná opatření.
Research Plan
Charakterizujte vybraný podnikatelský subjekt.
Porovnejte chybovost výrobních a nevýrobních procesů v dané organizaci.
Proveďte analýzu nejčastějších příčin neshod.
Navrhněte případná opatření.
Recommended resources
ŘEPA, Václav. Podnikové procesy: procesní řízení a modelování. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. Management v informační společnosti. 288 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
BASL, Josef, TŮMA, Miroslav, GLASL, Vít. Modelování a optimalizace podnikových procesů. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni 2002. 140 s. ISBN 80-7082-936-2.
KERZNER, Harold. Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling. [online]. Hoboken: Wiley, 2003. 8th ed. ISBN 0471225770. Dostupné z: http?//books.mec.biz/tmp/books/55F1OL4WQC7HL2OBCGHS.pdf
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008. 377 s. ISBN 978-80-7261-186-7.
Recommended resources
ŘEPA, Václav. Podnikové procesy: procesní řízení a modelování. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. Management v informační společnosti. 288 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
BASL, Josef, TŮMA, Miroslav, GLASL, Vít. Modelování a optimalizace podnikových procesů. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni 2002. 140 s. ISBN 80-7082-936-2.
KERZNER, Harold. Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling. [online]. Hoboken: Wiley, 2003. 8th ed. ISBN 0471225770. Dostupné z: http?//books.mec.biz/tmp/books/55F1OL4WQC7HL2OBCGHS.pdf
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008. 377 s. ISBN 978-80-7261-186-7.