Samotná bakalářská práce pojednává o přípravě prezentace společnosti LASTING SPORT, s. r. o., která se zabývá výrobou funkčního prádla a ponožek pro sport, outdoor, lov a jiné sportovní aktivity, na konkrétní veletrh. Práce obsahuje praktickou a teoretickou část, které se navzájem prolínají a tvoří tak celek, který na sebe navazuje. Jedna se rodinnou společnost s dlouholetou tradicí, která je hrdá na to, že její výrobky mají 100 % původ v České republice. Cílem práce bylo zpracování návrhu přípravy prezentace firmy na veletrh EXPO SPORT 2017. Touto účastí by společnost mohla dosáhnout zvýšení povědomí nejen o sobě, ale i o svých produktech na tuzemském trhu.
První část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci. V druhé části je uveden rozbor nástrojů marketingové komunikace. Třetí část obsahuje teoretický úvod k přípravě firmy na veletrh. Čtvrtá část je zaměřena na charakteristiku podniku, jeho historii, filozofii, popis výrobků a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti. Pátá část zahrnuje výběr vhodného veletrhu, stanovení harmonogramu a rozpočtu daného veletrhu.
Annotation in English
My bachelor thesis is about preparation of the presentation for a company called LASTING SPORT, s. r. o., which produces functional underwear and socks made for sport, outdoor, hunting, and other sport activities, to introduce to a specific trade fair. The thesis includes a practical and theoretical part, that are interdependent on each other to make a follow-up integral. The company is family-owned with a long tradition, and pride that its products are for 100% (one hundred percent) made in Czech Republic. The main goal of my thesis was to make a draft with preparation of presentation for the company at EXPO SPORT 2017 trade fair. With this participation, the company could increase a trade awareness not only about themselves, but also about their products on a domestic market.
The first part focuses on marketing communication. The second part provides us with an analysis of marketing communication tools. The third part contains a theoretical introduction about preparation the company for the fair. The fourth part focuses on the characteristics, history, and philosophy of the company, product description, and use of tools of marketing communications. The fifth part of my bachelor thesis includes a selection of eligible trade fair, setting a schedule, and budget for the trade fair.
Keywords
marketingová komunikace, komunikační mix, veletrh, výběr veletrhu, druhy veletrhů
Keywords in English
Marketing communication, communication mix, trade fai, selection of trade fair, types of trade fairs
Length of the covering note
78 s.
Language
CZ
Annotation
Samotná bakalářská práce pojednává o přípravě prezentace společnosti LASTING SPORT, s. r. o., která se zabývá výrobou funkčního prádla a ponožek pro sport, outdoor, lov a jiné sportovní aktivity, na konkrétní veletrh. Práce obsahuje praktickou a teoretickou část, které se navzájem prolínají a tvoří tak celek, který na sebe navazuje. Jedna se rodinnou společnost s dlouholetou tradicí, která je hrdá na to, že její výrobky mají 100 % původ v České republice. Cílem práce bylo zpracování návrhu přípravy prezentace firmy na veletrh EXPO SPORT 2017. Touto účastí by společnost mohla dosáhnout zvýšení povědomí nejen o sobě, ale i o svých produktech na tuzemském trhu.
První část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci. V druhé části je uveden rozbor nástrojů marketingové komunikace. Třetí část obsahuje teoretický úvod k přípravě firmy na veletrh. Čtvrtá část je zaměřena na charakteristiku podniku, jeho historii, filozofii, popis výrobků a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti. Pátá část zahrnuje výběr vhodného veletrhu, stanovení harmonogramu a rozpočtu daného veletrhu.
Annotation in English
My bachelor thesis is about preparation of the presentation for a company called LASTING SPORT, s. r. o., which produces functional underwear and socks made for sport, outdoor, hunting, and other sport activities, to introduce to a specific trade fair. The thesis includes a practical and theoretical part, that are interdependent on each other to make a follow-up integral. The company is family-owned with a long tradition, and pride that its products are for 100% (one hundred percent) made in Czech Republic. The main goal of my thesis was to make a draft with preparation of presentation for the company at EXPO SPORT 2017 trade fair. With this participation, the company could increase a trade awareness not only about themselves, but also about their products on a domestic market.
The first part focuses on marketing communication. The second part provides us with an analysis of marketing communication tools. The third part contains a theoretical introduction about preparation the company for the fair. The fourth part focuses on the characteristics, history, and philosophy of the company, product description, and use of tools of marketing communications. The fifth part of my bachelor thesis includes a selection of eligible trade fair, setting a schedule, and budget for the trade fair.
Keywords
marketingová komunikace, komunikační mix, veletrh, výběr veletrhu, druhy veletrhů
Keywords in English
Marketing communication, communication mix, trade fai, selection of trade fair, types of trade fairs
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod k marketingové komunikaci a přípravě prezentace firmy na veletrhu.
Popište vybranou firmu a účel prezentace na veletrhu.
Vypracujte podrobný plán prezentace firmy a jejích produktů na veletrhu jako projekt pro zvolenou firmu.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod k marketingové komunikaci a přípravě prezentace firmy na veletrhu.
Popište vybranou firmu a účel prezentace na veletrhu.
Vypracujte podrobný plán prezentace firmy a jejích produktů na veletrhu jako projekt pro zvolenou firmu.
Recommended resources
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Veletrhy a výstavy. Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada, 2004. ISBN 978-80-247-6261-6.
Recommended resources
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Veletrhy a výstavy. Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada, 2004. ISBN 978-80-247-6261-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci