Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V první kapitole práce je sepsán teoretický úvod do řešené problematiky, kde je objasněn termín marketingový výzkum a samotná metoda mystery shopping. Druhá kapitola obsahuje představení zvolených kaváren, ve kterých byl mystery shopping prováděn. Šetření probíhalo v pobočkách Plzeňské franšízy CrossCafe. Ve čtvrté kapitole je detailně popsán výzkum daných kaváren a doporučení.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the implementation of marketing research using the method of mystery shopping. The research carried out using this method focuses on the quality of services provided to customers in a cafe environment. The first chapter of the thesis is a theoretical introduction to the problem, which clarifies the term marketing research and the method of mystery shopping. The second chapter contains an introduction to selected cafes in which mystery shopping was carried out. The investigation took place in the branches of the Pilsen CrossCafe franchise. The fourth chapter describes in detail the research of the cafes and recommendations.
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V první kapitole práce je sepsán teoretický úvod do řešené problematiky, kde je objasněn termín marketingový výzkum a samotná metoda mystery shopping. Druhá kapitola obsahuje představení zvolených kaváren, ve kterých byl mystery shopping prováděn. Šetření probíhalo v pobočkách Plzeňské franšízy CrossCafe. Ve čtvrté kapitole je detailně popsán výzkum daných kaváren a doporučení.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the implementation of marketing research using the method of mystery shopping. The research carried out using this method focuses on the quality of services provided to customers in a cafe environment. The first chapter of the thesis is a theoretical introduction to the problem, which clarifies the term marketing research and the method of mystery shopping. The second chapter contains an introduction to selected cafes in which mystery shopping was carried out. The investigation took place in the branches of the Pilsen CrossCafe franchise. The fourth chapter describes in detail the research of the cafes and recommendations.
Vypracujte teoretický úvod do problematiky mystery shoppingu.
Stručně představte Vámi vybranou síť kaváren.
Realizujte mystery shoppingové šetření ve vybraných kavarnách.
Interpretujte výsledky šetření a formulujte doporučení vybraným kavárnám.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do problematiky mystery shoppingu.
Stručně představte Vámi vybranou síť kaváren.
Realizujte mystery shoppingové šetření ve vybraných kavarnách.
Interpretujte výsledky šetření a formulujte doporučení vybraným kavárnám.
Recommended resources
Kotler, P., & Keller, K., L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha: Grada.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha: Grada.
Schauer, S. (2014). The Art of Mystery Shopping. Scotts Valley: Createspace Independent Publishing Platform.
Recommended resources
Kotler, P., & Keller, K., L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha: Grada.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha: Grada.
Schauer, S. (2014). The Art of Mystery Shopping. Scotts Valley: Createspace Independent Publishing Platform.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Unsatisfactory (Fail)
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka po zahájení státní závěrečné zkoušky odstoupila ze zdavotních důvodů. Práce nebyla obhájena. Komise doporučila studentce na základě posudků přepracování práce a její obhajobu v září 2022.