Cílem této bakalářské práce je zmapovat problematiku vizuálního smogu ve vymezené oblasti Plzně. Teoretická část je věnována vymezení pojmů marketing, městský marketing, reklama a vizuální smog. Praktická část je věnována výzkumnému šetření pomocí pozorování a dotazníkového šetření, ty jsou následně vyhodnoceny. Poslední část je věnována vytvoření návrhů vedoucí ke zlepšení.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to map the issue of visual pollution in the defined area of Pilsen. The theoretical part defines the terms marketing, urban marketing, advertising and visual pollution. The practical part defines to research by observation and questionnaire survey, which are then evaluated. The last part is devoted to suggestions for improvement
Cílem této bakalářské práce je zmapovat problematiku vizuálního smogu ve vymezené oblasti Plzně. Teoretická část je věnována vymezení pojmů marketing, městský marketing, reklama a vizuální smog. Praktická část je věnována výzkumnému šetření pomocí pozorování a dotazníkového šetření, ty jsou následně vyhodnoceny. Poslední část je věnována vytvoření návrhů vedoucí ke zlepšení.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to map the issue of visual pollution in the defined area of Pilsen. The theoretical part defines the terms marketing, urban marketing, advertising and visual pollution. The practical part defines to research by observation and questionnaire survey, which are then evaluated. The last part is devoted to suggestions for improvement