Předložená práce je zaměřena na celkový popis a zhodnocení životního cyklu výrobku (Peugeot 207) na základě získaných údajů z firmy IC WEST Plzeň, s.r.o.. První polovina práce obsahuje stručné vysvětlení teoretických údajů a termínů potřebných pro následující empirickou část - a to jak vysvětlení pojmu životní cyklus, tak i marketing. Práce uvádí i základní údaje o společnosti Peugeot a firmě IC WEST Plzeň, s.r.o..
Druhá polovina této práce je zaměřena na praktické údaje získané ve výše uvedeném podniku. A to včetně příkladů marketingové komunikace firmy IC WEST.
Hlavním výstupem je přehled o změně cenové strategie společnosti Peugeot u vybraného výrobku v závislosti na čase a také návrh opatření, vedoucí ke zvýšení prodejů navazujícího modelu Peugeot ve firmě IC WEST.
Annotation in English
The presented bachelor thesis focuses on the overall description and evaluation of a product (Peugeot 207) life cycle based on the information retrieved from IC WEST Plzeň, s.r.o. company.The first part of the paper explains theoretical terms such as product life cycle or marketing needed for the following empiric part. Some basic information about Peugeot company and IC WEST Plzeň, s.r.o. company is also introduced in the thesis.
Business communication and figures retrieved from IC WEST company is mentioned in the second part of the paper.
The overview of the Peugeot company price strategy regarding a specific product and its dependence on time and a set of measures leading to the increase of sales of the follow-up Peugeot model in IC WEST company is the main output of this bachelor thesis.
Keywords
životní cyklus, marketing, cenová strategie
Keywords in English
product life cycle, marketing, pricing strategy
Length of the covering note
61
Language
CZ
Annotation
Předložená práce je zaměřena na celkový popis a zhodnocení životního cyklu výrobku (Peugeot 207) na základě získaných údajů z firmy IC WEST Plzeň, s.r.o.. První polovina práce obsahuje stručné vysvětlení teoretických údajů a termínů potřebných pro následující empirickou část - a to jak vysvětlení pojmu životní cyklus, tak i marketing. Práce uvádí i základní údaje o společnosti Peugeot a firmě IC WEST Plzeň, s.r.o..
Druhá polovina této práce je zaměřena na praktické údaje získané ve výše uvedeném podniku. A to včetně příkladů marketingové komunikace firmy IC WEST.
Hlavním výstupem je přehled o změně cenové strategie společnosti Peugeot u vybraného výrobku v závislosti na čase a také návrh opatření, vedoucí ke zvýšení prodejů navazujícího modelu Peugeot ve firmě IC WEST.
Annotation in English
The presented bachelor thesis focuses on the overall description and evaluation of a product (Peugeot 207) life cycle based on the information retrieved from IC WEST Plzeň, s.r.o. company.The first part of the paper explains theoretical terms such as product life cycle or marketing needed for the following empiric part. Some basic information about Peugeot company and IC WEST Plzeň, s.r.o. company is also introduced in the thesis.
Business communication and figures retrieved from IC WEST company is mentioned in the second part of the paper.
The overview of the Peugeot company price strategy regarding a specific product and its dependence on time and a set of measures leading to the increase of sales of the follow-up Peugeot model in IC WEST company is the main output of this bachelor thesis.
Keywords
životní cyklus, marketing, cenová strategie
Keywords in English
product life cycle, marketing, pricing strategy
Research Plan
Vymezte základní pojmy týkající se životního cyklu produktu a marketingového mixu.
Popište vybraný podnikatelský subjekt a jeho výrobkové portfolio.
Vyberte konkrétní produkt a zachyťte jeho dosavadní životní cyklus.
Analyzujte použité nástroje marketingového mixu v jednotlivých fázích života produktu se zaměřením na cenovou strategii podniku.
Navrhněte opatření vycházející z analýz výrobku a vhodnou cenovou strategii pro aktuální výrobek.
Research Plan
Vymezte základní pojmy týkající se životního cyklu produktu a marketingového mixu.
Popište vybraný podnikatelský subjekt a jeho výrobkové portfolio.
Vyberte konkrétní produkt a zachyťte jeho dosavadní životní cyklus.
Analyzujte použité nástroje marketingového mixu v jednotlivých fázích života produktu se zaměřením na cenovou strategii podniku.
Navrhněte opatření vycházející z analýz výrobku a vhodnou cenovou strategii pro aktuální výrobek.
Recommended resources
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva a kol. Podniková ekonomika. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
VOCHOZKA, Marek, MULAČ, Petr a kol. Podniková ekonomika. Praha: Grada Publishing a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4372-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada Publishing a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
Recommended resources
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva a kol. Podniková ekonomika. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
VOCHOZKA, Marek, MULAČ, Petr a kol. Podniková ekonomika. Praha: Grada Publishing a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4372-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada Publishing a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.