Předložená práce je zaměřena na volby do krajského zastupitelstva v roce 2016 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena k detailní analýze aktivity stran ODS, ČSSD, TOP 09 a hnutí ANO v sociálních médiích za období předcházející krajským volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních aktivit jednotlivých stran. Klíčová část práce ukázala rozdíly mezi jednotlivými kampaněmi a zhodnotila jejich úspěšnost.
Anotace v angličtině
The present work is focused on the political marketing of regional elections in 2016. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ODS, ČSSD, TOP 09, and the political movement ANO in social media for the period before regional elections. The research was carried out to gather necessary data for comparing the communication activities of selected political parties. The key part of the work shows differences between campaigns and evaluates their success.
Klíčová slova
politický marketing, sociální média, krajské volby
Klíčová slova v angličtině
political marketing, social media, regional elections
Rozsah průvodní práce
98 s. (104 197 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na volby do krajského zastupitelstva v roce 2016 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena k detailní analýze aktivity stran ODS, ČSSD, TOP 09 a hnutí ANO v sociálních médiích za období předcházející krajským volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních aktivit jednotlivých stran. Klíčová část práce ukázala rozdíly mezi jednotlivými kampaněmi a zhodnotila jejich úspěšnost.
Anotace v angličtině
The present work is focused on the political marketing of regional elections in 2016. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ODS, ČSSD, TOP 09, and the political movement ANO in social media for the period before regional elections. The research was carried out to gather necessary data for comparing the communication activities of selected political parties. The key part of the work shows differences between campaigns and evaluates their success.
Klíčová slova
politický marketing, sociální média, krajské volby
Klíčová slova v angličtině
political marketing, social media, regional elections
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky politického marketingu.
Představte vybrané strany a jejich komunikační aktivity.
Analyzujte rozdíly mezi kampaněmi vybraných stran.
Zhodnoťte úspěšnost kampaní v závislosti na jejich cílech.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky politického marketingu.
Představte vybrané strany a jejich komunikační aktivity.
Analyzujte rozdíly mezi kampaněmi vybraných stran.
Zhodnoťte úspěšnost kampaní v závislosti na jejich cílech.
Seznam doporučené literatury
ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. 1. vyd. Olomouc: Periplum, 2007, 142 s. ISBN 978-808-6624-365.
JABŁOŃSKI, Andrzej a kol. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2006, 203 s. ISBN 80-7364-011-2.
CHYTÍLEK, Roman, EIBL, Otto, MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012, 341 s. ISBN 978-80-7325-281-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Seznam doporučené literatury
ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. 1. vyd. Olomouc: Periplum, 2007, 142 s. ISBN 978-808-6624-365.
JABŁOŃSKI, Andrzej a kol. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2006, 203 s. ISBN 80-7364-011-2.
CHYTÍLEK, Roman, EIBL, Otto, MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012, 341 s. ISBN 978-80-7325-281-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.