Bakalářská práce se zabývá analýzou pěti webových prezentací s důrazem na webovou prezentaci střediska volného času Radovánek. Nejdříve je zpracován teoretický úvod do marketingu na internetu, který je následně doplněn o dělení webových stránek a teoretický vhled do hodnocení webových prezentací. V praktické části je zprvu popsána zvolená metodika. Cílem výzkumu je analyzovat vybranou webovou prezentaci a formulovat návrhy, které mají potenciál zlepšit výkon webové prezentace. Podle metodiky jsou pak zhodnoceny všechny webové prezentace a hodnocení je podrobně zdůvodněno. Výzkum odhaluje nedostatky hodnocených webových prezentací a také přináší náměty na vylepšení webové prezentace Radovánku. Výsledkem je vážené bodové hodnocení webových prezentací a doporučení možných zlepšení.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the analysis of five web presentations with an emphasis on the web presentation of the Radovánek leisure centre. First, a theoretical introduction to marketing on the Internet is developed, which is then supplemented by a division of websites and a theoretical insight into the evaluation of web presentations. In the practical part, the chosen methodology is first described. The aim of the research is to analyse the selected web presentation and formulate suggestions that have the potential to improve the performance of the web presentation. According to the methodology, all web presentations are then evaluated, and the evaluation is justified in detail. The research reveals the shortcomings of the evaluated web presentations and provides ideas for improving the web presentation of Radovánek. The result is a weighted score of the web presentations and recommendations for possible improvements.
web presentation, website, internet marketing, analysis of web presentation, evaluation of websites
Length of the covering note
73
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá analýzou pěti webových prezentací s důrazem na webovou prezentaci střediska volného času Radovánek. Nejdříve je zpracován teoretický úvod do marketingu na internetu, který je následně doplněn o dělení webových stránek a teoretický vhled do hodnocení webových prezentací. V praktické části je zprvu popsána zvolená metodika. Cílem výzkumu je analyzovat vybranou webovou prezentaci a formulovat návrhy, které mají potenciál zlepšit výkon webové prezentace. Podle metodiky jsou pak zhodnoceny všechny webové prezentace a hodnocení je podrobně zdůvodněno. Výzkum odhaluje nedostatky hodnocených webových prezentací a také přináší náměty na vylepšení webové prezentace Radovánku. Výsledkem je vážené bodové hodnocení webových prezentací a doporučení možných zlepšení.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the analysis of five web presentations with an emphasis on the web presentation of the Radovánek leisure centre. First, a theoretical introduction to marketing on the Internet is developed, which is then supplemented by a division of websites and a theoretical insight into the evaluation of web presentations. In the practical part, the chosen methodology is first described. The aim of the research is to analyse the selected web presentation and formulate suggestions that have the potential to improve the performance of the web presentation. According to the methodology, all web presentations are then evaluated, and the evaluation is justified in detail. The research reveals the shortcomings of the evaluated web presentations and provides ideas for improving the web presentation of Radovánek. The result is a weighted score of the web presentations and recommendations for possible improvements.
web presentation, website, internet marketing, analysis of web presentation, evaluation of websites
Research Plan
Zpracujte teoretický úvod do hodnocení webových prezentací.
Představte vybranou webovou prezentaci.
Definujte její cíle a cílová publika.
S pomocí vhodné metodiky proveďte analýzu tohoto webu.
Doporučte a navrhněte možná zlepšení.
Research Plan
Zpracujte teoretický úvod do hodnocení webových prezentací.
Představte vybranou webovou prezentaci.
Definujte její cíle a cílová publika.
S pomocí vhodné metodiky proveďte analýzu tohoto webu.
Doporučte a navrhněte možná zlepšení.
Recommended resources
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Západočeská univerzita v Plzni.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. Computer Press.
Řezáč, J. (2016). Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. House of Řezáč.
Recommended resources
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Západočeská univerzita v Plzni.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing. Computer Press.
Řezáč, J. (2016). Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. House of Řezáč.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka v prezentaci uvedla cíl práce a představila vybranou organizaci, na jejíž webovou prezentaci se zaměřila ve své práci. Seznámila s metodikou praktické části své práce. Uvedla kritéria hodnocení webových prezentací a výsledky analýzy vybraných webových prezentací. V závěrečné části prezentace uvedla návrhy a doporučení. Po prezentaci odpovídala na otázky z posudků a otázky členů komise.