Po intru, ve kterém vidíme název interpreta a písničky doslova vzkvétat z nicoty, se nacházíme na poušti. Jsme ozářeni poledním sluncem, horko a sucho v nás vzbouzí delirium. Okolí je pusté a působí na diváka dezorientačním dojmem. Nikde v okolí není žádný objekt, pomocí kterého se uchytit. Pouze slunce nad hlavou a písečné duny kolem, které se s hudbou rozpohybují a víří intenzivním způsobem, navazujícím pocit časového zmatení, podpořeného i pohybem a rotací slunce, které se následně množí a dělí. Poté co se z písku vynoří několik pyramid, začíná se divák vznášet a stoupat vysoko nad zem, následován mnoha písečnými hrobkami.
Svět se vzpamatovává z levitujícího transu spolu se sonickym pádem hudby. Gravitace zafunguje, jsme vtaženi pod povrch a ocitáme se ve tmě. Tato část je kontrastem k první - dostáváme se z pouště do oázy, od žáru slunce k noční tůňce, která se postupně prosvětluje hvězdami zaplňující nebe, odrážejícím se ve vlnách pod nohama. Hra s kosmickými objekty pokračuje skrz měsíce ukazující veškeré své fáze po tančení hvězd na nebi. Postupně začínají ve vodě vzkvétat květiny, které se množí až nás začínají obklopovat a my jsme kvítím zcela zahaleni.
Celé dění je podpořeno poetickými verši písně, které začínají na motivech sucha a rozkladu, dostávají se poté přes popis kapek vody a světélek k úplnému pohlcení.
Využívání kontrastů, efektů množení, práce se zemí i nebem a rovnoměrném rozdělení do části spolu s formou kruhového snímání kamery, mělo za výsledek velmi symetrický vizuál, který mně i Vítkovi začal přirůstat k srdci i neformovaný do 360° videa, čímž z díla vyplynul jako bonusový výstup.
Anotace v angličtině
Po intru, ve kterém vidíme název interpreta a písničky doslova vzkvétat z nicoty, se nacházíme na poušti. Jsme ozářeni poledním sluncem, horko a sucho v nás vzbouzí delirium. Okolí je pusté a působí na diváka dezorientačním dojmem. Nikde v okolí není žádný objekt, pomocí kterého se uchytit. Pouze slunce nad hlavou a písečné duny kolem, které se s hudbou rozpohybují a víří intenzivním způsobem, navazujícím pocit časového zmatení, podpořeného i pohybem a rotací slunce, které se následně množí a dělí. Poté co se z písku vynoří několik pyramid, začíná se divák vznášet a stoupat vysoko nad zem, následován mnoha písečnými hrobkami.
Svět se vzpamatovává z levitujícího transu spolu se sonickym pádem hudby. Gravitace zafunguje, jsme vtaženi pod povrch a ocitáme se ve tmě. Tato část je kontrastem k první - dostáváme se z pouště do oázy, od žáru slunce k noční tůňce, která se postupně prosvětluje hvězdami zaplňující nebe, odrážejícím se ve vlnách pod nohama. Hra s kosmickými objekty pokračuje skrz měsíce ukazující veškeré své fáze po tančení hvězd na nebi. Postupně začínají ve vodě vzkvétat květiny, které se množí až nás začínají obklopovat a my jsme kvítím zcela zahaleni.
Celé dění je podpořeno poetickými verši písně, které začínají na motivech sucha a rozkladu, dostávají se poté přes popis kapek vody a světélek k úplnému pohlcení.
Využívání kontrastů, efektů množení, práce se zemí i nebem a rovnoměrném rozdělení do části spolu s formou kruhového snímání kamery, mělo za výsledek velmi symetrický vizuál, který mně i Vítkovi začal přirůstat k srdci i neformovaný do 360° videa, čímž z díla vyplynul jako bonusový výstup.
Klíčová slova
Animace, Hudební klip, Virtuální reality, VR, 3D, 3D animace
Klíčová slova v angličtině
Animation, Music Video, Virtual Reality, VR, 3D, 3D Animation
Rozsah průvodní práce
15 s. + 6 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Po intru, ve kterém vidíme název interpreta a písničky doslova vzkvétat z nicoty, se nacházíme na poušti. Jsme ozářeni poledním sluncem, horko a sucho v nás vzbouzí delirium. Okolí je pusté a působí na diváka dezorientačním dojmem. Nikde v okolí není žádný objekt, pomocí kterého se uchytit. Pouze slunce nad hlavou a písečné duny kolem, které se s hudbou rozpohybují a víří intenzivním způsobem, navazujícím pocit časového zmatení, podpořeného i pohybem a rotací slunce, které se následně množí a dělí. Poté co se z písku vynoří několik pyramid, začíná se divák vznášet a stoupat vysoko nad zem, následován mnoha písečnými hrobkami.
Svět se vzpamatovává z levitujícího transu spolu se sonickym pádem hudby. Gravitace zafunguje, jsme vtaženi pod povrch a ocitáme se ve tmě. Tato část je kontrastem k první - dostáváme se z pouště do oázy, od žáru slunce k noční tůňce, která se postupně prosvětluje hvězdami zaplňující nebe, odrážejícím se ve vlnách pod nohama. Hra s kosmickými objekty pokračuje skrz měsíce ukazující veškeré své fáze po tančení hvězd na nebi. Postupně začínají ve vodě vzkvétat květiny, které se množí až nás začínají obklopovat a my jsme kvítím zcela zahaleni.
Celé dění je podpořeno poetickými verši písně, které začínají na motivech sucha a rozkladu, dostávají se poté přes popis kapek vody a světélek k úplnému pohlcení.
Využívání kontrastů, efektů množení, práce se zemí i nebem a rovnoměrném rozdělení do části spolu s formou kruhového snímání kamery, mělo za výsledek velmi symetrický vizuál, který mně i Vítkovi začal přirůstat k srdci i neformovaný do 360° videa, čímž z díla vyplynul jako bonusový výstup.
Anotace v angličtině
Po intru, ve kterém vidíme název interpreta a písničky doslova vzkvétat z nicoty, se nacházíme na poušti. Jsme ozářeni poledním sluncem, horko a sucho v nás vzbouzí delirium. Okolí je pusté a působí na diváka dezorientačním dojmem. Nikde v okolí není žádný objekt, pomocí kterého se uchytit. Pouze slunce nad hlavou a písečné duny kolem, které se s hudbou rozpohybují a víří intenzivním způsobem, navazujícím pocit časového zmatení, podpořeného i pohybem a rotací slunce, které se následně množí a dělí. Poté co se z písku vynoří několik pyramid, začíná se divák vznášet a stoupat vysoko nad zem, následován mnoha písečnými hrobkami.
Svět se vzpamatovává z levitujícího transu spolu se sonickym pádem hudby. Gravitace zafunguje, jsme vtaženi pod povrch a ocitáme se ve tmě. Tato část je kontrastem k první - dostáváme se z pouště do oázy, od žáru slunce k noční tůňce, která se postupně prosvětluje hvězdami zaplňující nebe, odrážejícím se ve vlnách pod nohama. Hra s kosmickými objekty pokračuje skrz měsíce ukazující veškeré své fáze po tančení hvězd na nebi. Postupně začínají ve vodě vzkvétat květiny, které se množí až nás začínají obklopovat a my jsme kvítím zcela zahaleni.
Celé dění je podpořeno poetickými verši písně, které začínají na motivech sucha a rozkladu, dostávají se poté přes popis kapek vody a světélek k úplnému pohlcení.
Využívání kontrastů, efektů množení, práce se zemí i nebem a rovnoměrném rozdělení do části spolu s formou kruhového snímání kamery, mělo za výsledek velmi symetrický vizuál, který mně i Vítkovi začal přirůstat k srdci i neformovaný do 360° videa, čímž z díla vyplynul jako bonusový výstup.
Klíčová slova
Animace, Hudební klip, Virtuální reality, VR, 3D, 3D animace
Klíčová slova v angličtině
Animation, Music Video, Virtual Reality, VR, 3D, 3D Animation
Zásady pro vypracování
a) námět a literární scénář
b) storyboard
c) výtvarná a animační příprava (layout)
d) realizace
e) postprodukce (střih, zvuk)
Rozsah: 3 - 5 min.
Technologie: kreslená, loutková, plošná animace nebo kombinované techniky
při použití 2D nebo 3D animačních programů.
Tvůrčí záměr:
Vizuální zpracování hudební skladby
Způsob realizace:
Kombinace 3D a jiných animačních technik k vytvoření videoklipu
Cíl:
Vytvořit imerzivní prožitek z hudební skladby
Předpokládaný charakter výstupu:
360 stupňové video / VR video o délce cca 4 minuty
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany
Zásady pro vypracování
a) námět a literární scénář
b) storyboard
c) výtvarná a animační příprava (layout)
d) realizace
e) postprodukce (střih, zvuk)
Rozsah: 3 - 5 min.
Technologie: kreslená, loutková, plošná animace nebo kombinované techniky
při použití 2D nebo 3D animačních programů.
Tvůrčí záměr:
Vizuální zpracování hudební skladby
Způsob realizace:
Kombinace 3D a jiných animačních technik k vytvoření videoklipu
Cíl:
Vytvořit imerzivní prožitek z hudební skladby
Předpokládaný charakter výstupu:
360 stupňové video / VR video o délce cca 4 minuty
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 3 normostrany
Seznam doporučené literatury
DUTKA, Edgar. Minimum z dějin světové animace. 2001. ISBN 80-7331-012-0.
COYLE, Rebecca. Drawn to Sound. 2010. ISBN 1845533526.
Seznam doporučené literatury
DUTKA, Edgar. Minimum z dějin světové animace. 2001. ISBN 80-7331-012-0.
COYLE, Rebecca. Drawn to Sound. 2010. ISBN 1845533526.