Práce je zaměřena na dovednosti a kompetence manažera ve veřejné správě. První kapitola definuje a popisuje jednotlivé dovednosti (plánování, vedení, delegování, komunikace). Druhá kapitola se věnuje způsobu, jak dovednosti získat, prohlubovat a udržovat. Třetí kapitola je zaměřena na kompetence. Poslední kapitola stručně řeší osobnost manažera.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on skills and competencies of a manager in public administration. First chapter defines and describes particular skills (planning, leadership, delegation, communication). Second chapter is devoted to way, how to gain, deepen and keep the skills. Third chapter is focused on competencies. The last chapter briefly look in to manager´s personality.
Klíčová slova
manažer, vedoucí pracovník, dovednosti, kompetence, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
manager, managing employee, skills, competencies, public administration
Rozsah průvodní práce
73 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na dovednosti a kompetence manažera ve veřejné správě. První kapitola definuje a popisuje jednotlivé dovednosti (plánování, vedení, delegování, komunikace). Druhá kapitola se věnuje způsobu, jak dovednosti získat, prohlubovat a udržovat. Třetí kapitola je zaměřena na kompetence. Poslední kapitola stručně řeší osobnost manažera.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on skills and competencies of a manager in public administration. First chapter defines and describes particular skills (planning, leadership, delegation, communication). Second chapter is devoted to way, how to gain, deepen and keep the skills. Third chapter is focused on competencies. The last chapter briefly look in to manager´s personality.
Klíčová slova
manažer, vedoucí pracovník, dovednosti, kompetence, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
manager, managing employee, skills, competencies, public administration