Bakalářská práce se zabývá tématem vizuálního řešení propagace společenských akcí, pořádaných městem Ústí nad Orlicí. V práci je popsána podrobná rešerše daného tématu, tvůrčí záměr a průběh zpracovávání nové vizuální podoby. Výsledná práce je na ukázkách zasazena do reálného prostředí. Výsledkem je vizuální styl plakátů, programové brožury a webové bannery. Součástí práce jsou i obrazové ukázky.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the topic of visual solutions for the promotion of social events organized by the city of Ústí nad Orlicí. The work describes a detailed search of the topic, creative intent and the process of creating a new visual form. The resulting work is embedded in a real environment. The result is a visual style for posters, program brochures and web banners. The work also includes pictorial examples.
graphic design, culture, sport, music, city, poster, brochure, banner
Rozsah průvodní práce
31 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tématem vizuálního řešení propagace společenských akcí, pořádaných městem Ústí nad Orlicí. V práci je popsána podrobná rešerše daného tématu, tvůrčí záměr a průběh zpracovávání nové vizuální podoby. Výsledná práce je na ukázkách zasazena do reálného prostředí. Výsledkem je vizuální styl plakátů, programové brožury a webové bannery. Součástí práce jsou i obrazové ukázky.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the topic of visual solutions for the promotion of social events organized by the city of Ústí nad Orlicí. The work describes a detailed search of the topic, creative intent and the process of creating a new visual form. The resulting work is embedded in a real environment. The result is a visual style for posters, program brochures and web banners. The work also includes pictorial examples.
graphic design, culture, sport, music, city, poster, brochure, banner
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: Sjednocení a obohacení vizuálního stylu kulturních, sportovních a společenských akcí, pořádaných městem Ústí nad Orlicí
Způsob realizace: Rešerše v dané oblasti, grafické zpracování vybraného tématu, tisk + elektronický výstup
Cíl: Vytvoření jednotného stylu propagačních materiálů k různým akcím a událostem, s drobnými doplňkovými pracemi
Předpokládaný charakter výstupu: 6 plakátů o rozměru 100×70 cm, infografika, drobné tiskoviny, elektronické banery
Rozsah průvodní zprávy: Minimálně 6 normostran textu
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: Sjednocení a obohacení vizuálního stylu kulturních, sportovních a společenských akcí, pořádaných městem Ústí nad Orlicí
Způsob realizace: Rešerše v dané oblasti, grafické zpracování vybraného tématu, tisk + elektronický výstup
Cíl: Vytvoření jednotného stylu propagačních materiálů k různým akcím a událostem, s drobnými doplňkovými pracemi
Předpokládaný charakter výstupu: 6 plakátů o rozměru 100×70 cm, infografika, drobné tiskoviny, elektronické banery
Rozsah průvodní zprávy: Minimálně 6 normostran textu
Seznam doporučené literatury
TIMOTHY, Samara. Základní pravidla a jejich porušování. Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-030-30 STONE, R. Brain, Theory and Practice of Motion Design. Taylor & Francis Ltd, 2018, ISBN: 978-11-3849-080-2 BERAN, Vladimír. Aktualizovaný typografický manuál. Rev. 6. vyd. Praha: Kafka design, 2012. ISBN 978-80-260-7606-3.
Hollis, Richard. Swiss graphic design: the origins and growth of an international style London: Laurence King, 2006. ISBN 9781856694759 Wozencroft, Jon. Brody: te graphic language of Neville Brody New York: Universe, 1988. ISBN 0-7893-0653-0
Internetové zdroje: Lord of the Logos, Christophe Szpajdel | Logo Design Love. Logo Design Love | on logos and brand identity design [online]. Dostupné z: https://www.logodesignlove.com/ lord-of-the-logos-christophe-szpajdel
Seznam doporučené literatury
TIMOTHY, Samara. Základní pravidla a jejich porušování. Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-030-30 STONE, R. Brain, Theory and Practice of Motion Design. Taylor & Francis Ltd, 2018, ISBN: 978-11-3849-080-2 BERAN, Vladimír. Aktualizovaný typografický manuál. Rev. 6. vyd. Praha: Kafka design, 2012. ISBN 978-80-260-7606-3.
Hollis, Richard. Swiss graphic design: the origins and growth of an international style London: Laurence King, 2006. ISBN 9781856694759 Wozencroft, Jon. Brody: te graphic language of Neville Brody New York: Universe, 1988. ISBN 0-7893-0653-0
Internetové zdroje: Lord of the Logos, Christophe Szpajdel | Logo Design Love. Logo Design Love | on logos and brand identity design [online]. Dostupné z: https://www.logodesignlove.com/ lord-of-the-logos-christophe-szpajdel