|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / A2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
A2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/A2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je určen pro mírně pokročilé studenty. Cílem kurzu je vybavit studenty jazykovými kompetencemi na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR).
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na seminářích, povinná docházka
- průběžné plnění zadaných úkolů
- vypracování 2 písemných úkolů
- splnění závěrečného testu na 75%
|
Obsah
|
1 Informace o kurzu. Představování. Povolání. Can (možnost). Vyjádření žádosti.
2 Can (schopnost). Příslovce. Písemná žádost o práci.
3 Škola. Was/were (otázka). Minulý čas prostý (pravidelná slovesa). Telefonování.
4 Počasí. Minulý čas prostý (nepravidelná slovesa). Popis události.
5 Minulý čas prostý (otázka a zápor). Doprava. Přítomný čas průběhový. Orientace ve městě.
6 Přítomný čas prostý vs. průběhový. Pocity. Komparativ.
7 Průběžný test. Infinitiv účelu. Písemná zpráva.
8 Předpřítomný čas. Superlativ. Popis zdravotních potíží.
9 Lidské tělo. Oblečení. Have got. Popis vzhledu.
10 Volnočasové aktivity. Ing- forma. Going to. Vyjádření návrhu.
11 Sport. Předpřítomný čas vs. minulý čas prostý. Neformální e-mail.
12 Celkové opakování. Zápočtový test.
13 Hodnocení testu. Hodnocení kurzu. Zapisování zápočtů.
Studenti předmětu A2 mají k dispozici e-learningový program A2. Přístup je přes moodle.zcu.cz.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Clandfield, Lindsay; Pickering, Kate; Jeffries, Amanda; Campbell, Robert; Metcalf, Rob. Global : elementary. Oxford : Macmillan, 2010. ISBN 978-0-230-03291-0.
-
Základní:
Metcalf, Rob. Global : elementary : workbook with key. 1st ed. Oxford : Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-43021-1.
-
Rozšiřující:
on-line e-learning course A2
(Kraftová, Petra; Štachová, Nora)
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
38
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
15
|
Celkem
|
105
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- vyjmenovat anglickou abecedu |
- rozlišit tvary členu určitého a neurčitého |
- identifikovat podmětná a předmětná osobní zájmena a přivlastňovací zájmena |
- rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
- identifikovat přítomný čas prostý v kladných a záporných oznamovacích větách a otázkách |
- rozlišit základní místní předložky |
- rozlišit výrazy pro vyjadřování množství |
- rozlišit příslovce pro vyjádření opakovanosti děje |
- rozlišit přízvuk ve slově |
- vyjmenovat číslovky 1 - 100 |
- rozlišit tvary slovesa BÝT v přítomnosti |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- hláskovat |
- správně vyslovovat anglické samohlásky, souhlásky a známá slova |
- správně používat přízvuk ve známých slovech |
- správně používat přítomný čas prostý |
- používat sloveso BÝT v přítomnosti |
- formulovat otázky a odpovídat na základní dotazy o sobě, rodině nebo kamarádovi (osobní údaje, koníčky) |
- používat vhodné fráze při představováni ve formální a neformální situaci |
- vyhledat podstatné informace v jednoduchém krátkém textu na obecné téma |
- shrnout informace z jednoduchého poslechu na obecné téma |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- rozlišit tvary a významy slovesa CAN v kladu a záporu v přítomnosti |
- rozlišit tvary slovesa BÝT v minulosti pro jednotné a množné číslo v oznamovacích větách a otázkách |
- identifikovat formu minulého prostého času v kladných a záporných oznamovacích větách a otázkách |
- rozlišit pravidelná a nepravidelná slovesa v minulosti |
- identifikovat tvary přítomného času průběhového |
- rozlišit formu komparativu a superlativu u přídavných jmen |
- identifikovat účelový infinitiv |
- identifikovat formu předpřítomného času prostého |
- identifikovat vazbu GOING TO s budoucím významem |
- rozlišit formu minulého času v kontrastu k času předpřítomnému |
- vyjmenovat běžná povolání |
- vyjmenovat typy škol a školních předmětů |
- vyjmenovat výrazy pro jednotlivé druhy počasí |
- vyjmenovat druhy dopravních prostředků |
- vyjmenovat číslovky 100 - 1,000,000 |
- vyjmenovat výrazy v rámci tématu příroda |
- vyjmenovat výrazy pro části těla |
- vyjmenovat běžné oblečení |
- vyjmenovat druhy sportů |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- popisovat schopnosti s využitím slovesa CAN |
- vyprávět s použitím minulých časů |
- popisovat v přítomnosti s využitím průběhové formy |
- popisovat s využitím komparativu a superlativu přídavných jmen |
- popisovat plány pro blízkou budoucnost |
- jednoduchým způsobem popsat obsah běžných zaměstnání |
- popsat pocity |
- vyjádřit žádost a reagovat na ni |
- napsat jednoduchým způsobem žádost o práci |
- vytvořit jednoduchou telefonní konverzaci |
- popsat jednoduchým způsobem událost v minulosti |
- popsat cestu a zeptat se na cestu |
- jednoduchým způsobem popsat zdravotní stav |
- vyjádřit návrh a reagovat na něj |
- napsat neformální email |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Seminární práce, |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Seminární práce, |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|