|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / A5
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
A5
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina 5
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
25 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/A5
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je určen pro středně pokročilé uživatele jazyka, kteří se již bez větších obtíží vyjadřují v neformálním ústním a písemném projevu k současným, minulým, budoucím, předpřítomným a předminulým skutečnostem. Kurz připravuje na výstupní úroveň B1/B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky absolvování předmětu
1. Docházka
Požadovaná minimální docházka je 60% (tj. maximálně 6 absencí).
2. Splnění 3 průběžných úkolů
Během semestru budou ve výuce zadány 3 průběžné úkoly. V každém z nich musí student dosáhnout úspěšnosti min. 60%.
3. Prezentace
Student přednese na cvičení krátkou prezentaci (5-10 minut) na téma související s jedním z probíraných témat.
Požadavky musí být splněny do konce výuky v daném semestru.
Pokud student nemůže z nějakého důvodu splnit požadavky v daném rozsahu, informuje o důvodech vyučujícího do konce druhého týdne výuky.
|
Obsah
|
1. U1 -TED TALK - 404, the story of a page not found. Presentation skills-giving examples. Present tenses - active and passive
2. U1 -Personal Branding. Networking. Making an impression. An online profile.
3. U2 - TED TALK - Keep your goals to yourself. Thinking about your audience. Future forms and uses.
4. U2 - Career collocations. Applying for a job. Formal language.
5. U3 - TED TALK - Global population growth. Using props. Present perfect simple and continuous.
6. U3 - Personal development. Market research. Voicemails.
7. U4 - TED TALK - Success is a continuous journey. Repeating key phrases. Narrative tenses.
8. U4 - Success and failure. Making and responding to suggestions. Writing minutes.
9. U5 - TED TALK - Got a meeting? Take a walk. Beginning with a strong statement. Modals and related verbs.
10. U5 - Finance. Young entrepreneurs. Writing questions in emails.
11. U6 - TED TALK - Let's put the "awe" back in "awesome". Being authentic. 0, 1st and 2nd conditionals.
12. U6 - Ethical awareness. Sales talk. A consumer review.
13. Course evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
40
|
Celkem
|
132
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
rozlišit předpřítomný a minulý čas |
rozlišit první a druhý kondicionál |
rozlišit činný a trpný rod |
vyjmenovat některá frázová slovesa |
pojmenovat druhy jídla |
vyjmenovat modální slovesa |
rozlišit slovní spojení s make a do |
analyzovat problém a navrhnout řešení |
vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
rozlišit použití will a might pro předvídání |
napsat životopis |
plynule přecházet z tématu na jiné téma |
absolvovat pracovní pohovor |
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
popsat osobní vlastnosti |
shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
popsat zařízení |
poradit si s neznámými slovíčky |
provést telefonický hovor |
vysvětlit pojem mezikulturní povědomí |
napsat krátký email |
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
porozumět rychlé řeči |
vystihnout hlavní myšlenky debaty |
dávat pokyny |
interpretovat názor na work-life balance |
doložení klíčových bodů pomocí slidů |
objednat si jídlo v restauraci |
reagovat na otázky při prezentování |
zveřejnit radu na fóru |
přizpůsobit prezentaci publiku |
napsat odpověď na dotaz |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozlišit činný a trpný rod v přítomném čase |
vyjmenovat spojení spojená s kariérou |
identifikovat formy budoucích časů a jejich použití |
identifikovat předpřítomný čas prostý a průběhový |
identifikovat narativní časy |
identifikovat první a druhý kondicionál |
vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí |
rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu |
rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
diskutovat na téma personal branding |
shrnout informace ze složitějších textů |
popsat spojení týkající se práce a kariery |
vyjádřit názor na úspěch a neúspěch |
vyjádřit budoucí plány |
popsat výzkum na trhu |
napsat krátký online medailónek |
zažádat o práci |
podpořit své argumenty |
napsat zápis ze schůzky |
diskutovat na téma etické povědomí |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Seminární práce, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Ústní zkouška, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|