|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KFE / SZZLE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KFE
/
SZZLE
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Cvičení z léčebné ergoterapie
|
Způsob zakončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Způsob zakončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
24 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu Cvičení z léčebné ergoterapie je seznámit studenty s aplikací modelů a přístupů v klinické ergoterapii u jednotlivých onemocnění, formulovat problémové oblasti, klasifikovat potřeby klientů na základě interakce osoba ? činnost ? prostředí a plánovat činnosti do ergoterapeutického procesu.
|
Požadavky na studenta
|
Při hodnocení jsou posuzovány získané vědomosti a dovednosti z ergoterapie.
|
Obsah
|
- Bobathův koncept u dospělých
- Bobathův koncept u dětí
- Metoda dle Affolterové
- Senzorická stimulace
- Stimulační a facilitační techniky
- Bazální stimulace, multisenzorická stimulace
- Orofaciální stimulace
- Škola zad
- Centrace a stabilizace v ergoterapii
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
168
|
Celkem
|
168
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student/ka aplikuje praktické profesionální dovednosti v diagnostice a terapii ve všech indikačních oblastech, spolupracuje v rámci multidisciplinárního týmu, vede poradenskou činnost zaměřenou na ergonomii, kompenzační pomůcky, školu zad a na úpravy pracovního a domácího prostředí, vede ergoterapeutickou dokumentaci a plánuje krátkodobý a dlouhodobý program s ohledem na prognózu onemocnění, řeší sociální a ekonomické důsledky onemocnění v rámci pracovní a sociální rehabilitace |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student je schopen samostatně pracovat v oboru ergoterapie bez odborného dohledu |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Skupinová výuka, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
|
|
|
|