|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGS / NCRL2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGS
/
NCRL2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Němčina pro cestovní ruch a lázeňství 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAG/NCRL2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz navazuje na kurz Němčina po cestovní ruch a lázeňství 1 a jeho cílem je rozvoj a prohloubení jazykové kompetence studentů ve sféře odborné komunikace destinačního marketingu. Studenti získají přehled o formách nabídek pro turisty z prostředí vyučovaného jazyka. Cílem je naučit se oslovit cílovou skupinu potenciálních zákazníků a přispět ke zvýšení návštěvnosti hotelu a dalších zařízení.
|
Požadavky na studenta
|
Splnění zápočtového testu (70%) poslední týden semestru. Prezentace na zadané téma na semináři.
|
Obsah
|
Rozšíření základních pojmů destinačního marketingu: poznávací a pěší turistika a možnosti sportovního a společenského vyžití, církevní turistika, poznávání architektonických památek a wellness, kongresová a incentivní turistika, ekologické programy naučné farmy (právě rodiny s dětmi). tzv. gurmánská turistika Czech Specials, cestování vlakem a česká infrastruktura značených stezek.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
LUFT, Hartmut. Destination Management in Theorie und Praxis: Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusregionen. Messkirch: Gmeiner, 2007. ISBN 978-3-89977-109-1.
-
Základní:
Gesundheitstourismus und Wellnesstourismus
(BERG, Waldemar)
-
Základní:
Bieger, Thomas. Management von Destinationen. 6. Aufl. München ; R. Oldenbourg Verlag, 2005. ISBN 3-486-57656-9.
-
Základní:
STEINBACH, Josef. Tourismus. Einführung in das räumlich-zeitliche System. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2003. ISBN 3-486-27308-6.
-
Základní:
FREYER, Walter. Tourismus. Einführung in die Fremdenverkehrsökonomie. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2006. ISBN 3-486-57874-X.
-
Základní:
Tourismuslehre - ein Grundriss
(BIEGER, Thomas)
-
Základní:
Tourismustypen
(DETTMER, Harald)
-
Doporučená:
MARKUS, Jutta. Betriebswirtschaftliche Potenziale vom "Medizintourismus". IGEL Verlag, 2009. ISBN 978-3-86815-274-6.
-
Doporučená:
Gesundheits- und Medizinmarketing
(KREYHER, Volker J.)
-
Doporučená:
Kongress- und Tagungsmanagement
(SCHREIBER, Michael-Thaddaus)
-
Doporučená:
Kulturtourismus. Marktstrukturen. Fallstudien. Perspektiven.
(STEINECKE, Albert)
-
Doporučená:
FUCHS, Wolfgang; MUNDT; Jörn W.; ZOLLONDZ; Hans-Dieter. Lexikon Tourismus: Destinationen, Gastronomie, Hotellerie, Reisemittler, Reiseveranstalter, Verkehrstäger. München: Oldenbourg, 2008. ISBN 978-3-486-25069-5.
-
Doporučená:
Städtetourismus
(LANDGREBE, SCHNELL)
-
Doporučená:
Tourismus - Marketing. Marktorientiertes Management im Mikro- und Makrobereich der Tourismuswirtschaft
(FREYER, Walter)
-
Doporučená:
Trends und Beschäftigungsfelder im Gesundheits- und WellnessTourismus
(KYRER, Alfred; POPULORUM, Michael Alexander)
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
11
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
15
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B1 Společného evropského referečního rámce |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti si vytvoří základní návyky sociální komunikace, které dokáží tvůrčím a kreativním způsobem uplatnit při jednání s klienty z jiných kulturních oblastí. Osvojí si rovněž frazeologii a ustálená slovní spojení pro tuto sféru |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|