|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / 9KR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
9KR
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Kurikulární reforma
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Kurikulární projekty
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAT/9KR
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Vzdělávací standardy, kurikulum jako pedagogický a didaktický pojem, rámcové vzdělávací programy a další dokumenty odborné složky vzdělání s ohledem na EU. Národní a mezinárodní soustava kvalifikací. Kompetence žáků a profesní pole učitele odborných předmětů. Návrh kurikula odborného předmětu. Komplexní zpracování didaktické případové studie.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních. Zpracování projektu kurikula předmětu, realizace případové studie.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Drahovzal, Jan; Kilián, Oldřich; Kohoutek, Rudolf. Didaktika odborných předmětů. Brno : Paido, 1997. ISBN 80-85931-35-4.
-
Doporučená:
FRIEDMANN, Z. Didaktika technické výchovy.. Brno: MU,, 2001.
-
Doporučená:
BAJTOŠ, J. Didaktika technických predmetov.. Žilina: Žilinská univerzita,, 1999.
-
Doporučená:
Mach. Kurikulum technické výchovy.
-
Doporučená:
Mach, Petr. Kurikulum technické výchovy v akreditovaných vzdělávacích programech základní školy. I. díl. 1. vyd. Plzeň : Pedagogické centrum Plzeň, 1999. ISBN 80-7020-045-6.
-
Doporučená:
TUREK, I., SÁNDOR, A. Kvalita školy.. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislavě,, 2005. ISBN 80-227-2274-X.
-
Doporučená:
Materiály NÚOV a TTnet.
-
Doporučená:
Pasch, Marvin; Koldinský, Milan. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině: jak pracovat s kurikulem. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-127-4.
-
Doporučená:
Průcha, Jan. Pedagogická evaluace : hodnocení vzdělávacích programů, procesů a výsledků. Brno : Masarykova univerzita, 1996. ISBN 80-210-1333-8.
-
Doporučená:
Standard středoškolského odborného vzdělávání. Praha : Fortuna, 1999. ISBN 80-7168-604-2.
-
Doporučená:
KALHOUS, Z., OBST, O. Školní didaktika.. Praha: Portál,, 2002. ISBN 80-7178-253-X.
-
Doporučená:
BAJTOŠ, J. Teória a prax didaktiky.. Žilina: Žilinská univerzita,, 2003.
-
Doporučená:
Kropáč, Jiří; Chráska, Miroslav. Výchova v obecně technických předmětech. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004. ISBN 80-244-0897-X.
-
Doporučená:
HRMO, R. Zbierka prípadových štúdií.. Bratislava: MtF STU v Bratislave,, 2004. ISBN 80-227-2140-9.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|