|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPS / 9ŠTŘ1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPS
/
9ŠTŘ1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Školní třída 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPS/CŠTŘ1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je předat poznatky a psychodiagnostické techniky k lepšímu poznání školní třídy
|
Požadavky na studenta
|
seminární práce - využití psychodiagnostických technik k mapování klimatu
|
Obsah
|
Práce se školní třídou, školní třída jako sociální skupina a vztahová síť, koheze třídy, pozice a role dítěte ve školní třídě, diagnostika školní třídy (diagnostické nástroje, profily některých metod) k zjišťování klimatu školní třídy, sociometrie. Práce se školní třídou (na základě výsledků diagnoatiky, screeningu, monitoringu apod.) Role učitele ve vedení třídy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Holeček, Václav. Aplikovaná psychologie pro učitele. I.. Plzeň : Západočeská univerzita, 2001. ISBN Aplikovaná psycho.
-
Doporučená:
Holeček, Václav. Aplikovaná psychologie pro učitele. II.. Plzeň : Západočeská univerzita, 2001. ISBN 80-7082-809-9.
-
Doporučená:
Kolář, Michal. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-014-3.
-
Doporučená:
Mareš, Jiří. Komunikace ve škole. Brno : Masarykova univerzita, Centrum pro další vzdělávání učitelů, 1995. ISBN 80-210-1070-3.
-
Doporučená:
Sedmihradská, Alexandra. Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka se zaměřením na studijní a profesní poradenství. Plzeň : Západočeská univerzita. Fakulta pedagogická, 2004.
-
Doporučená:
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-273-7.
-
Doporučená:
Fontana, David. Psychologie ve školní praxi. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-063-4.
-
Doporučená:
CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Praha : Portál, 2006. ISBN 80-7367-118-2.
-
Doporučená:
Smith, Charles A. Třída plná pohody : 162 her zaměřených na výchovu ke spolupráci a citlivému jednání. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-601-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|