Informace o kvalifikační práci Analýza použití metodiky plavecké výuky v závislosti na úrovni vstupních dovedností dětí mladšího školního věku v SPV Lochotín
Cílem této diplomové práce je určit rozdíly v použité metodice výuky, na základě detekce úrovně vstupních dovedností dětí mladšího školního věku, při základním plaveckém výcviku. Úkoly práce jsou: rešerše a zpracování zdrojů, vytvoření realizačního týmu, vstupní diagnostika, vlastní práce v SPV Lochotín, analýzy získaných poznatků a na závěr porovnání a určení rozdílů v použité metodice výuky (na základě úrovně vstupních dovedností).
Anotace v angličtině
The target of this diploma work is determinate differences from used methodics of education, on the basis of detection level of entry skills younger school age children, during basic swimming training. There are tasks of this work: background research and compile sources, create team of realization, entry diagnostics, own work at SPV Lochotín, analyses procured information and finally comparison and determinate differences from used methodics of education (on the basis of level of entry skills).
Klíčová slova
Vodní prostředí, bazén ZČU Lochotín , plavání dětí, mladší školní věk, plavecké dovednosti, vstupní testování, diferenciace dětí, metodika plavecké výuky, analýza metodik plaveckých výuk.
Klíčová slova v angličtině
Water environment, swimming-pool ZČU Lochotín, children swimming, younger schoul age, swimming skills, enter testing, differentiation children, methodics of swimming education, analyse methodics of swimming education.
Rozsah průvodní práce
87s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je určit rozdíly v použité metodice výuky, na základě detekce úrovně vstupních dovedností dětí mladšího školního věku, při základním plaveckém výcviku. Úkoly práce jsou: rešerše a zpracování zdrojů, vytvoření realizačního týmu, vstupní diagnostika, vlastní práce v SPV Lochotín, analýzy získaných poznatků a na závěr porovnání a určení rozdílů v použité metodice výuky (na základě úrovně vstupních dovedností).
Anotace v angličtině
The target of this diploma work is determinate differences from used methodics of education, on the basis of detection level of entry skills younger school age children, during basic swimming training. There are tasks of this work: background research and compile sources, create team of realization, entry diagnostics, own work at SPV Lochotín, analyses procured information and finally comparison and determinate differences from used methodics of education (on the basis of level of entry skills).
Klíčová slova
Vodní prostředí, bazén ZČU Lochotín , plavání dětí, mladší školní věk, plavecké dovednosti, vstupní testování, diferenciace dětí, metodika plavecké výuky, analýza metodik plaveckých výuk.
Klíčová slova v angličtině
Water environment, swimming-pool ZČU Lochotín, children swimming, younger schoul age, swimming skills, enter testing, differentiation children, methodics of swimming education, analyse methodics of swimming education.
Zásady pro vypracování
XII.2008 - zadání DP
I.-II.2009 - cíle a úkoly práce, struktura práce, průběžná práce v SPV Lochotín
IV.-VII.2009 - sběr dat, teoretická část
VIII-XII.2009- praktická část, anal. informací
I.-II.2010 - závěrečné úpravy
III.-IV.2010 - odevzdání DP
(graf. práce 10str. , prův. práce 45str.) (oponent Mgr. Ilona Kolovská)
Zásady pro vypracování
XII.2008 - zadání DP
I.-II.2009 - cíle a úkoly práce, struktura práce, průběžná práce v SPV Lochotín
IV.-VII.2009 - sběr dat, teoretická část
VIII-XII.2009- praktická část, anal. informací
I.-II.2010 - závěrečné úpravy
III.-IV.2010 - odevzdání DP
(graf. práce 10str. , prův. práce 45str.) (oponent Mgr. Ilona Kolovská)
Seznam doporučené literatury
MOTYČKA J., et al.,Teorie plaveckých sportů, 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita-Pedagogická fakulta, 2001. 202 s. ISBN 80-210-2711-8.
HOCH M., a kolektiv, Plavání (teorie a didaktika), 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1983. 259 s.
BRKLOVÁ D., HERCIG S., a kolektiv, Diplomová a závěrečná práce studujících tělesnou výchovu a sport, 1. vyd. Plzeň: ZČU, 1998. 58 s. ISBN 80-7082-413-1.
Seznam doporučené literatury
MOTYČKA J., et al.,Teorie plaveckých sportů, 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita-Pedagogická fakulta, 2001. 202 s. ISBN 80-210-2711-8.
HOCH M., a kolektiv, Plavání (teorie a didaktika), 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1983. 259 s.
BRKLOVÁ D., HERCIG S., a kolektiv, Diplomová a závěrečná práce studujících tělesnou výchovu a sport, 1. vyd. Plzeň: ZČU, 1998. 58 s. ISBN 80-7082-413-1.