Cílem bakalářské práce "Městský marketing - Plzeň" je zhodnocení probíhajícího projektu Evropské hlavní město kultury 2015 z pohledu zkušeností a dopadů projektů EHMK na města, která tento titul také získala. A také prověřit, zda se při vypracování přihlášky do projektu realizační tým města Plzně z těchto dostupných informací poučil a do přihlášky tyto důležité aspekty zapracoval.
V první části je detailně rozebrána přihláška města Plzně do projektu EHMK, její kulturní i stavební projekty, financování, evropský rozměr a komunikační strategie.
Druhá část je zaměřena na města, která již prošla rokem v rámci EHMK. Jsou popsány pozitivní i negativní přínosy a dopady projektu. V závěru jsou zdůrazněny důležité body, na které by se mělo město Plzeň při realizace svého projektu zaměřit.
Anotace v angličtině
The goal of the diploma thesis named "The City Marketing - Plzeň" is to evaluate the ongoing project called The European City of Culture 2015 from the view of experiences and impacts of projects on cities which also received this title. And also to examine whether the realisation team learned from the available documents and information during the application elaboration.
In the first part, the application of the Pilsen city for the title of the European City of Culture is analysed in details with its cultural and infrastucture projects, finance, european dimension and communication strategy.
The second part is focused on cities which are already behind the year. The positive and negative benefits and impacts of project are described. In the conclusion part, the important points are underlined which the city of Pilsen should focuse on during the project realisation.
Klíčová slova
městský marketing, Plzeň, Evropské hlavní město kultury
Klíčová slova v angličtině
city marketing, Plzeň, The European City of Culture
Rozsah průvodní práce
50 s., přílohy 13 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce "Městský marketing - Plzeň" je zhodnocení probíhajícího projektu Evropské hlavní město kultury 2015 z pohledu zkušeností a dopadů projektů EHMK na města, která tento titul také získala. A také prověřit, zda se při vypracování přihlášky do projektu realizační tým města Plzně z těchto dostupných informací poučil a do přihlášky tyto důležité aspekty zapracoval.
V první části je detailně rozebrána přihláška města Plzně do projektu EHMK, její kulturní i stavební projekty, financování, evropský rozměr a komunikační strategie.
Druhá část je zaměřena na města, která již prošla rokem v rámci EHMK. Jsou popsány pozitivní i negativní přínosy a dopady projektu. V závěru jsou zdůrazněny důležité body, na které by se mělo město Plzeň při realizace svého projektu zaměřit.
Anotace v angličtině
The goal of the diploma thesis named "The City Marketing - Plzeň" is to evaluate the ongoing project called The European City of Culture 2015 from the view of experiences and impacts of projects on cities which also received this title. And also to examine whether the realisation team learned from the available documents and information during the application elaboration.
In the first part, the application of the Pilsen city for the title of the European City of Culture is analysed in details with its cultural and infrastucture projects, finance, european dimension and communication strategy.
The second part is focused on cities which are already behind the year. The positive and negative benefits and impacts of project are described. In the conclusion part, the important points are underlined which the city of Pilsen should focuse on during the project realisation.
Klíčová slova
městský marketing, Plzeň, Evropské hlavní město kultury
Klíčová slova v angličtině
city marketing, Plzeň, The European City of Culture
Zásady pro vypracování
Vymezte pojem marketingu města.
Proveďte analýzu marketingu města Plzně.
Zhodnoťte současnou situaci.
Navrhněte opatření na podporu marketingu města Plzně.
Zásady pro vypracování
Vymezte pojem marketingu města.
Proveďte analýzu marketingu města Plzně.
Zhodnoťte současnou situaci.
Navrhněte opatření na podporu marketingu města Plzně.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci.