Předložená práce je zaměřena na problematiku internetového obchodování. Popisuje různé druhy obchodních aktivit, jejich výhody i nevýhody proti klasické formě prodeje. Podrobněji se věnuje oblasti IT, která je logicky průkopníkem internetové komunikace a obchodu. Později IT oblast následovaly i další obory a objevovaly se u nich stejné změny ? snižování obchodních marží zásluhou zvyšování konkurenčního tlaku, výrazné zrychlení všech částí obchodního procesu, dokonalá informovanost zákazníků atd. Další část práce se věnuje historii podnikání firmy Softech, jejímu vývoji v oblasti internetových služeb a obchodu. Poslední část shrnuje budoucí perspektivy IT oboru z hlediska využití internetových technologií a tržních příležitostí, které se firmám jako je Softech nabízejí.
Anotace v angličtině
This work is focused on the problems of internet business. It describes various kinds of business activities, their advantages and disadvantages in comparison with classic form of shopping. It attends more detailed to IT branch which is logically pioneer of internet communication and business. Lately followed the IT branch next branches and there appeared the same changes ? decreasing od selling margins because of increasing of competition pressure, strong acceleration of all parts of business process, perfect know-how of customers etc. Next part of work attends to business history of Softech company, its development in the branch of internet services and shopping. Last part summarizes future perspectives of the IT branch from the view of using internet technologies and market opportunities which are offered to companies like Softech.
Klíčová slova
internetové obchodování, B2C, C2C, B2B, B2G, platební systémy, marketing v elektronickém obchodování, IT, virtualizace, cloud computing, SEO, SEM
Klíčová slova v angličtině
internet business, B2C, C2C, B2B, B2G, payment systems, marketing in electronic business, IT, virtualization, cloud computing, SEO, SEM
Rozsah průvodní práce
46 s.(79 377 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na problematiku internetového obchodování. Popisuje různé druhy obchodních aktivit, jejich výhody i nevýhody proti klasické formě prodeje. Podrobněji se věnuje oblasti IT, která je logicky průkopníkem internetové komunikace a obchodu. Později IT oblast následovaly i další obory a objevovaly se u nich stejné změny ? snižování obchodních marží zásluhou zvyšování konkurenčního tlaku, výrazné zrychlení všech částí obchodního procesu, dokonalá informovanost zákazníků atd. Další část práce se věnuje historii podnikání firmy Softech, jejímu vývoji v oblasti internetových služeb a obchodu. Poslední část shrnuje budoucí perspektivy IT oboru z hlediska využití internetových technologií a tržních příležitostí, které se firmám jako je Softech nabízejí.
Anotace v angličtině
This work is focused on the problems of internet business. It describes various kinds of business activities, their advantages and disadvantages in comparison with classic form of shopping. It attends more detailed to IT branch which is logically pioneer of internet communication and business. Lately followed the IT branch next branches and there appeared the same changes ? decreasing od selling margins because of increasing of competition pressure, strong acceleration of all parts of business process, perfect know-how of customers etc. Next part of work attends to business history of Softech company, its development in the branch of internet services and shopping. Last part summarizes future perspectives of the IT branch from the view of using internet technologies and market opportunities which are offered to companies like Softech.
Klíčová slova
internetové obchodování, B2C, C2C, B2B, B2G, platební systémy, marketing v elektronickém obchodování, IT, virtualizace, cloud computing, SEO, SEM
Klíčová slova v angličtině
internet business, B2C, C2C, B2B, B2G, payment systems, marketing in electronic business, IT, virtualization, cloud computing, SEO, SEM
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši internetových obchodů v IT oblasti s rozdělením na maloobchody a velkoobchody.
Popište a analyzujte činnost zvolené organizace a stručně charakterizujte její aktivity v oblasti elektronického podnikání.
Analyzujte současnou strategii zvolené organizace a zhodnoťte návratnost jejích investic.
Vypracujte návrh projektu dalšího rozvoje elektronického podnikání zvolené organizace.
Zhodnoťte dopad realizace projektu na budoucí výsledky organizace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši internetových obchodů v IT oblasti s rozdělením na maloobchody a velkoobchody.
Popište a analyzujte činnost zvolené organizace a stručně charakterizujte její aktivity v oblasti elektronického podnikání.
Analyzujte současnou strategii zvolené organizace a zhodnoťte návratnost jejích investic.
Vypracujte návrh projektu dalšího rozvoje elektronického podnikání zvolené organizace.
Zhodnoťte dopad realizace projektu na budoucí výsledky organizace.
Seznam doporučené literatury
KIM, W. CH., MAUBORGNE, R. Strategie modrého oceánu. Praha : Management Press, 2006. ISBN 80-7261-128-3
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
SEDLÁČEK, J. E-komerce internetový a mobil marketing. Praha : Ben, 2006. ISBN 80-7300-195-0
ŠULÁK, M., VACÍK, E. Strategické řízení v podnicích a projektech. Praha : Eupress, 2005. ISBN 80-86754-35-9
Seznam doporučené literatury
KIM, W. CH., MAUBORGNE, R. Strategie modrého oceánu. Praha : Management Press, 2006. ISBN 80-7261-128-3
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
SEDLÁČEK, J. E-komerce internetový a mobil marketing. Praha : Ben, 2006. ISBN 80-7300-195-0
ŠULÁK, M., VACÍK, E. Strategické řízení v podnicích a projektech. Praha : Eupress, 2005. ISBN 80-86754-35-9
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci