V práci se autor zaměřuje na přípravu učitele odborného výcviku na pracovní den, tedy vyučovací jednotku. Autor zpracovává jednotku od fáze přípravy, zadání po vlastní zpracování. Práce bude využita jako studijní materiál pro ostatní učitele odborného výcviku na SOU stavebním v Plzni.
Annotation in English
In this work the author focuses on the preparation of teacher training on the working day. Author describes the whole process of the teaching unit from the preparation stage, to entering the process. The work will be used as study material for training other teachers at Střední odborné učiliště stavební in Pilsen.
Keywords
Vyučovací jednotka
Odborný výcvik
Křivka učení
Fáze učení
Instruktáž
Cvičný výrobek žáka
Školní vzdělávací program
Keywords in English
lesson
vocational training
learning curve
laerning phase
training
pupils practice product
educational program
Length of the covering note
63
Language
CZ
Annotation
V práci se autor zaměřuje na přípravu učitele odborného výcviku na pracovní den, tedy vyučovací jednotku. Autor zpracovává jednotku od fáze přípravy, zadání po vlastní zpracování. Práce bude využita jako studijní materiál pro ostatní učitele odborného výcviku na SOU stavebním v Plzni.
Annotation in English
In this work the author focuses on the preparation of teacher training on the working day. Author describes the whole process of the teaching unit from the preparation stage, to entering the process. The work will be used as study material for training other teachers at Střední odborné učiliště stavební in Pilsen.
Keywords
Vyučovací jednotka
Odborný výcvik
Křivka učení
Fáze učení
Instruktáž
Cvičný výrobek žáka
Školní vzdělávací program
Keywords in English
lesson
vocational training
learning curve
laerning phase
training
pupils practice product
educational program
Research Plan
1. Zpracování teoretické části práce.
2. Příprava (návrh konkrétního projektu).
3. Prezentace a realizace projektu.
4. Interpretace zjištěných výsledků.
5. Závěry pro další praxi.
Research Plan
1. Zpracování teoretické části práce.
2. Příprava (návrh konkrétního projektu).
3. Prezentace a realizace projektu.
4. Interpretace zjištěných výsledků.
5. Závěry pro další praxi.
Recommended resources
MŠMT ČR. Standard středoškolského odborného vzdělání. Praha: VÚOŠ, 1997.
DRAHOVRZAL, J. Didaktika odborných předmětů. Brno: Paido, 1997.
ISBN 80-85961-35-4.
VINTR, J. Úvod do didaktiky odborného výcviku. Č. Budějovice, 2004.
ISBN 80-70-40-689-5.
KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno, 2009.
ISBN 978-80-210-4142-4.
MŠMT ČR. RVP - obor vzdělání 33-56-H/01 Truhlář. Praha 28. 6. 2007.
č.j. 12 698/2007-23.
SOU stavební. ŠVP - obor vzdělání 33-56-H/01 Truhlář. Plzeň 9. 6. 2009.
č.j. SOU/1248/2009.
Recommended resources
MŠMT ČR. Standard středoškolského odborného vzdělání. Praha: VÚOŠ, 1997.
DRAHOVRZAL, J. Didaktika odborných předmětů. Brno: Paido, 1997.
ISBN 80-85961-35-4.
VINTR, J. Úvod do didaktiky odborného výcviku. Č. Budějovice, 2004.
ISBN 80-70-40-689-5.
KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno, 2009.
ISBN 978-80-210-4142-4.
MŠMT ČR. RVP - obor vzdělání 33-56-H/01 Truhlář. Praha 28. 6. 2007.
č.j. 12 698/2007-23.
SOU stavební. ŠVP - obor vzdělání 33-56-H/01 Truhlář. Plzeň 9. 6. 2009.
č.j. SOU/1248/2009.