Diplomová práce se zabývá strategiemi prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Práce zjišťuje techniky a strategie prevence a disciplinárních prostředků užívaných učiteli a doporučených žáky. Zároveň práce řeší otázku rozdílů v užívaných technikách v jazykových a nejazykových hodinách.
Anotace v angličtině
The thesis examines the strategies to prevent discipline problems in English language classes of lowersecondary schools. The aim was to determine what prevention strategies and techniques teachers use and what prevention strategies and techniques pupils would recommend using with the focus on differences in language and non-language classes.
teacher, pupil, misbehaviour, prevention of misbehaviour, disciplinary measures, seriousness of misbehaviour, language class, non-language class,Behaviour Management Model
Rozsah průvodní práce
55 s (89 764 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práce se zabývá strategiemi prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Práce zjišťuje techniky a strategie prevence a disciplinárních prostředků užívaných učiteli a doporučených žáky. Zároveň práce řeší otázku rozdílů v užívaných technikách v jazykových a nejazykových hodinách.
Anotace v angličtině
The thesis examines the strategies to prevent discipline problems in English language classes of lowersecondary schools. The aim was to determine what prevention strategies and techniques teachers use and what prevention strategies and techniques pupils would recommend using with the focus on differences in language and non-language classes.
teacher, pupil, misbehaviour, prevention of misbehaviour, disciplinary measures, seriousness of misbehaviour, language class, non-language class,Behaviour Management Model
Zásady pro vypracování
Shromáždění a prostudování literatury
Příprava podkladů pro výzkum
Provedení výzkumu
Shrnutí a analýza dat
Vymezení závěrů výzkumu a jejich využití v praxi
Zásady pro vypracování
Shromáždění a prostudování literatury
Příprava podkladů pro výzkum
Provedení výzkumu
Shrnutí a analýza dat
Vymezení závěrů výzkumu a jejich využití v praxi
Seznam doporučené literatury
CANGELOSI, James. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. 296 s. ISBN 80-7178-406-0
SCRIVENER, Jim. Learning Teaching. 2.vyd. Malajsie: Macmillan, 2005. 431 str. ISBN
78-1-4050-1399-4
GOOD, Thomas. BROPHY, Jere. Looking in classrooms. 9. vyd. Allyn & Bacon, 2002. ISBN 978-0-2-0549-6785
HARMER, Jeremy. The Practice of English Language Teaching. 4. vyd. Čína: Pearson Education Limited, 2007. 448 str. ISBN 978-1-4058-5311-8
McMANUS, Mick. Troublesome Behaviour in the Classroom :Meeting Individual Needs. 2. vyd.Taylor Francis Ltd.,1995. ISBN 13: 9780415113601
Seznam doporučené literatury
CANGELOSI, James. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. 296 s. ISBN 80-7178-406-0
SCRIVENER, Jim. Learning Teaching. 2.vyd. Malajsie: Macmillan, 2005. 431 str. ISBN
78-1-4050-1399-4
GOOD, Thomas. BROPHY, Jere. Looking in classrooms. 9. vyd. Allyn & Bacon, 2002. ISBN 978-0-2-0549-6785
HARMER, Jeremy. The Practice of English Language Teaching. 4. vyd. Čína: Pearson Education Limited, 2007. 448 str. ISBN 978-1-4058-5311-8
McMANUS, Mick. Troublesome Behaviour in the Classroom :Meeting Individual Needs. 2. vyd.Taylor Francis Ltd.,1995. ISBN 13: 9780415113601