Tato bakalářská práce se zabývá tématem e-learningu ve vyučovacím procesu. Rád bych v této práci poukázal na jeho výhody, nevýhody i úskalí, seznámím vás s názorem studentů, kteří se e-learningového kurzu účastnili. V příloze mé bakalářské práce najdete mimo jiné e-learningový kurz práce v grafickém editoru Zoner Callisto 5. Kurz je určený především pro úplné začátečníky.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the topic of e-learning in teaching process. I would like to show the advantages, disadvantages and difficulties of the e-learning and introduce the view of students who have attended the e-learning course. In the enclosure you will find a e-learning course focused on a graphics editor Zoner Draw 5. The course is designed especially for beginners.
Klíčová slova
E-learning, Moodle, tutor, Zoner Callisto 5, Wink
Klíčová slova v angličtině
E-learning, Moodle, tutor, Zoner Callisto 5, Wink
Rozsah průvodní práce
51 s. (51 302 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá tématem e-learningu ve vyučovacím procesu. Rád bych v této práci poukázal na jeho výhody, nevýhody i úskalí, seznámím vás s názorem studentů, kteří se e-learningového kurzu účastnili. V příloze mé bakalářské práce najdete mimo jiné e-learningový kurz práce v grafickém editoru Zoner Callisto 5. Kurz je určený především pro úplné začátečníky.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the topic of e-learning in teaching process. I would like to show the advantages, disadvantages and difficulties of the e-learning and introduce the view of students who have attended the e-learning course. In the enclosure you will find a e-learning course focused on a graphics editor Zoner Draw 5. The course is designed especially for beginners.
Klíčová slova
E-learning, Moodle, tutor, Zoner Callisto 5, Wink
Klíčová slova v angličtině
E-learning, Moodle, tutor, Zoner Callisto 5, Wink
Zásady pro vypracování
Problematika e-learningu ve vyučovacím procesu.
Obsah a struktura webové učebnice, e-learningového kurzu.
Možnosti využití tvorby vektorové grafiky a programu Zoner Callisto ve školství
a v zaměstnání.
Technická realizace výukového kurzu, publikace.
Ověření v praxi, evaluace projektu.
Zásady pro vypracování
Problematika e-learningu ve vyučovacím procesu.
Obsah a struktura webové učebnice, e-learningového kurzu.
Možnosti využití tvorby vektorové grafiky a programu Zoner Callisto ve školství
a v zaměstnání.
Technická realizace výukového kurzu, publikace.
Ověření v praxi, evaluace projektu.
Seznam doporučené literatury
KROTKÝ, J., KOCUR, P. Současné trendy v tvorbě multimediálních
učebnic.
ZIKOVÁ, J. Zoner Callisto - tipy, efekty a kouzla.
KOSEK, J. Tvorba interaktivních internetových aplikací.
GILMORE, W. (překlad: RNDr. Jan Pokorný) Velká kniha PHP
a MySQL 5.
KOPECKÝ, K. E-learning nejen pro pedagogy.
PRŮCHA, J., MÍKA, J. Jak psát učební texty pro dospělé.
BEDNAŘÍKOVÁ, I. Jak psát studijní text pro distanční vzdělávání.
Seznam doporučené literatury
KROTKÝ, J., KOCUR, P. Současné trendy v tvorbě multimediálních
učebnic.
ZIKOVÁ, J. Zoner Callisto - tipy, efekty a kouzla.
KOSEK, J. Tvorba interaktivních internetových aplikací.
GILMORE, W. (překlad: RNDr. Jan Pokorný) Velká kniha PHP
a MySQL 5.
KOPECKÝ, K. E-learning nejen pro pedagogy.
PRŮCHA, J., MÍKA, J. Jak psát učební texty pro dospělé.
BEDNAŘÍKOVÁ, I. Jak psát studijní text pro distanční vzdělávání.