Bakalářská práce "Denní režim žáků středních škol" mapuje problematiku současných dospívajících žáků z pohledu jejich denního režimu. Teoretická část se zabývá biorytmy a jejich vztahu k člověku, únavou, spánkem a odpočinkem. Nezapomíná ani na osobnost žáka, kde se podrobněji zaměřuje na období adolescence, na trávení volného času v tomto období a na běžné denní problémy dospívajících. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření mezi adolescenty a zaměřuje se na trávení volného času po vyučování.
Anotace v angličtině
The Bachelor Degree Thesis "The Daily Routine of the Secondary School Students" is focused on problems of present adolescent students according to their daily routine. The theoretical part deals with biorhythms and their relation to a man, tiredness, sleep and relaxation. This part discusses the personality of the student, especially in the adolescence, spending the leisure time in this period and ordinary daily problems of the young generation. The practical part brings the guestionnaire among adolescent and is focused on spending the leisure time after the lessons.
Bakalářská práce "Denní režim žáků středních škol" mapuje problematiku současných dospívajících žáků z pohledu jejich denního režimu. Teoretická část se zabývá biorytmy a jejich vztahu k člověku, únavou, spánkem a odpočinkem. Nezapomíná ani na osobnost žáka, kde se podrobněji zaměřuje na období adolescence, na trávení volného času v tomto období a na běžné denní problémy dospívajících. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření mezi adolescenty a zaměřuje se na trávení volného času po vyučování.
Anotace v angličtině
The Bachelor Degree Thesis "The Daily Routine of the Secondary School Students" is focused on problems of present adolescent students according to their daily routine. The theoretical part deals with biorhythms and their relation to a man, tiredness, sleep and relaxation. This part discusses the personality of the student, especially in the adolescence, spending the leisure time in this period and ordinary daily problems of the young generation. The practical part brings the guestionnaire among adolescent and is focused on spending the leisure time after the lessons.
HENDL, Jan. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1999. ISBN 80-246-0030-7
ŠVANČAŘÍK, Roman; ŠEĎOVÁ, Klára; a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0
KRAUS, Blahoslav. Středoškolská mládež a její svět na přelomu století. Brno: Paido, 2006. 156 s. ISBN 80-7315-125-1.
PFLUGBEIL, Karl. Biologické hodiny: stále ve vrcholné formě s rytmy přírody. 1. vyd. Praha: Knižní klub, 2009. 190. s. ISBN 978-80-242-2471-8
DEBARBIEUX, Patrik. Biorytmy pro zdraví: nahlédněte do budoucnosti! 1. vyd. Praha: Ivo Železný, 2001. 117.s. ISBN 80-237-3651-5
Seznam doporučené literatury
HENDL, Jan. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1999. ISBN 80-246-0030-7
ŠVANČAŘÍK, Roman; ŠEĎOVÁ, Klára; a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0
KRAUS, Blahoslav. Středoškolská mládež a její svět na přelomu století. Brno: Paido, 2006. 156 s. ISBN 80-7315-125-1.
PFLUGBEIL, Karl. Biologické hodiny: stále ve vrcholné formě s rytmy přírody. 1. vyd. Praha: Knižní klub, 2009. 190. s. ISBN 978-80-242-2471-8
DEBARBIEUX, Patrik. Biorytmy pro zdraví: nahlédněte do budoucnosti! 1. vyd. Praha: Ivo Železný, 2001. 117.s. ISBN 80-237-3651-5
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Charakteristika cílů bakalářské práce.
Rešerše teoretické části bakalářské práce.
Metodika průzkumu v praktické části práce.
Závěry průzkumu a jeho dopad do praxe.