Cílem této bakalářské práce je navrhnout reklamní kampaň pracovního veletrhu Career Days 2011 a následně na základě teoretických znalostí celou propagaci zrealizovat.
Teoretická část bakalářské práce přibližuje propagaci a reklamní kampaň. V praktické části jsou uvedeny jednotlivé kroky samotné realizace propagace.
Annotation in English
The purpose of this Bachelor's Thesis is to suggest a proposal of an advertising campaign for the Career Days 2011 job fair, on the basis of theoretical background and then realize the promotion.
The theoretical part of the Bachelor's Thesis provides general information about promotion and creating an advertising campaign. In the practical part there are stated particular steps of the realization of the promotion described.
Keywords
reklamní kampaň, reklama, propagace, propagační mix, pracovní veletrh, tým, AIESEC, Career Days
Keywords in English
advertising campaign, advertising, promotion, promotion mix, job fair, team, AIESEC, Career Days
Length of the covering note
68 s. (66 000 znaků)
Language
AN
Annotation
Cílem této bakalářské práce je navrhnout reklamní kampaň pracovního veletrhu Career Days 2011 a následně na základě teoretických znalostí celou propagaci zrealizovat.
Teoretická část bakalářské práce přibližuje propagaci a reklamní kampaň. V praktické části jsou uvedeny jednotlivé kroky samotné realizace propagace.
Annotation in English
The purpose of this Bachelor's Thesis is to suggest a proposal of an advertising campaign for the Career Days 2011 job fair, on the basis of theoretical background and then realize the promotion.
The theoretical part of the Bachelor's Thesis provides general information about promotion and creating an advertising campaign. In the practical part there are stated particular steps of the realization of the promotion described.
Keywords
reklamní kampaň, reklama, propagace, propagační mix, pracovní veletrh, tým, AIESEC, Career Days
Keywords in English
advertising campaign, advertising, promotion, promotion mix, job fair, team, AIESEC, Career Days
Research Plan
Viz "Rozhodnutí děkana FF č. 1/10 ze dne 9. února 2010 o požadavcích na bakalářské a diplomové práce a o konání státních závěrečných zkoušek."
Research Plan
Viz "Rozhodnutí děkana FF č. 1/10 ze dne 9. února 2010 o požadavcích na bakalářské a diplomové práce a o konání státních závěrečných zkoušek."
Recommended resources
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing managent. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Praha: Professional Publishing, 2009. 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
LEICHER, R. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha: Grada, 1994. 82 s. ISBN 80-7169-107-0.
Recommended resources
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing managent. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Praha: Professional Publishing, 2009. 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
LEICHER, R. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha: Grada, 1994. 82 s. ISBN 80-7169-107-0.