Tato bakalářská práce hodnotí PR činnost Krajského úřadu Plzeňského kraje. Snaží se zachytit posun, který představitelé kraje udělali v činnosti PR od roku 2004 do roku 2010. Soustředí se na webovou prezentaci. Pomocí hodnotících kritérií, která jsou počet návštěvníků webového serveru v roce 2004 a v roce 2010 usuzuje aktivity činitelů PR.
Anotace v angličtině
This thesis evaluates the PR activities of the Regional Authority of the. It is trying to shift that county officials have done work in PR from 2004 to 2010. It focuses on the website. Using the evaluation criteria are the number of visitors to the Web site in 2004 and 2010, considered the factors of PR activities.
Klíčová slova
Public relations, komunikace, veřejná správa, krajský úřad, Plzeňský kraj, statistika návštěvníků, veřejné vztahy, ovlivňování mínění.
Klíčová slova v angličtině
Public relations, communication, public administration, regional authority, Pilsen Region, visitor statistics, public relations and influencing opinion.
Rozsah průvodní práce
46 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce hodnotí PR činnost Krajského úřadu Plzeňského kraje. Snaží se zachytit posun, který představitelé kraje udělali v činnosti PR od roku 2004 do roku 2010. Soustředí se na webovou prezentaci. Pomocí hodnotících kritérií, která jsou počet návštěvníků webového serveru v roce 2004 a v roce 2010 usuzuje aktivity činitelů PR.
Anotace v angličtině
This thesis evaluates the PR activities of the Regional Authority of the. It is trying to shift that county officials have done work in PR from 2004 to 2010. It focuses on the website. Using the evaluation criteria are the number of visitors to the Web site in 2004 and 2010, considered the factors of PR activities.
Klíčová slova
Public relations, komunikace, veřejná správa, krajský úřad, Plzeňský kraj, statistika návštěvníků, veřejné vztahy, ovlivňování mínění.
Klíčová slova v angličtině
Public relations, communication, public administration, regional authority, Pilsen Region, visitor statistics, public relations and influencing opinion.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské práce podle projektu schváleného Oborovou radou studia.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské práce podle projektu schváleného Oborovou radou studia.
Seznam doporučené literatury
Bajčan, Roman (2003): Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press: Praha.
Caywood, L. Clarke (2003): Public relations ? řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press: Brno.
Ftorek, Jozef (2007): Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Grada: Praha.
Kohout, Jaroslav (1999). Veřejné mínění, image a metody public relations. Management Press: Praha.
Lesly, Philips (1995). Public Relations: Teorie a praxe. Victoria publishing: Praha.
L´Etang, Jacquie (2009): Public relations: základní teorie, praxe, kritické přístupy. Portál: Praha.
Němec, Petr (1996): Public relations. Praxe a komunikace s veřejností. Management Press: Praha.
Pospíšil, Pavel (2002): Efektivní Public Relations a media relations. Computer Press: Praha.
Svoboda, Václav (2006): Public relations moderně a účinně. Grada: Praha.
Předběžné internetové zdroje:
Krajský úřad Plzeňského kraje
http://www.kr-plzensky.cz/
Regionální rozvojová agentura Plzeňského kraje o.p.s.
http://www.rra-pk.cz/
Výzkum Plzeňského kraje
http://www.kr-plzensky.cz/file.asp?name=1004166040708090211.pdf&folder=315
Seznam doporučené literatury
Bajčan, Roman (2003): Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press: Praha.
Caywood, L. Clarke (2003): Public relations ? řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press: Brno.
Ftorek, Jozef (2007): Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Grada: Praha.
Kohout, Jaroslav (1999). Veřejné mínění, image a metody public relations. Management Press: Praha.
Lesly, Philips (1995). Public Relations: Teorie a praxe. Victoria publishing: Praha.
L´Etang, Jacquie (2009): Public relations: základní teorie, praxe, kritické přístupy. Portál: Praha.
Němec, Petr (1996): Public relations. Praxe a komunikace s veřejností. Management Press: Praha.
Pospíšil, Pavel (2002): Efektivní Public Relations a media relations. Computer Press: Praha.
Svoboda, Václav (2006): Public relations moderně a účinně. Grada: Praha.
Předběžné internetové zdroje:
Krajský úřad Plzeňského kraje
http://www.kr-plzensky.cz/
Regionální rozvojová agentura Plzeňského kraje o.p.s.
http://www.rra-pk.cz/
Výzkum Plzeňského kraje
http://www.kr-plzensky.cz/file.asp?name=1004166040708090211.pdf&folder=315