Mým cílem bylo vytvoření nové vizuální identity, corporate identity firmy "con-action" ve městě Fürth (Německo). Toto kulturní zařízení organizuje hudební akce pro mladé. Snažila jsem se o tvorbu moderního mladistvého vizuálního stylu, který nepůsobí však dětinsky. Mé logo se skládá z počátečních písmen "c" a "a", které tvoří dva protínající se kruhy, jež se vzájemně nedotýkají. Tímto vizualizuji hru slov "connection" a evokuji rotaci. Barevná kombinace z černé a oranžové podporuje živost a dynamičnost výrazu. Ve stejném smyslu vytvářím taktéž veškerou obchodní korespondenci firmy - firemní papír, obálku, vizitky, manuál.
Snažila jsem se o vhodné spojení mladého stylu a určité serióznosti, které odráží danou podnikatelksou filozofii firmy a slouží této malé firmě jako prezentace a reklama.
Anotace v angličtině
My intention was to design a brand new Corporate Identity for the cultural company "con-action" in Fürth, Germany. They organize several music events for adolescents and young adults. So I created a modern youthful design which fits the aims of the firm. But at the same time it has to be serious and not this much playful, because the company is under municipal authorities. I visualized the term ?connection? which is a play on words in the title "con-action". My logo shows two rings which gear into each other, but have a disruption in their points of contact. The two rings symbolize the initials of the title, "c" and "a". The disconnection gives the whole shape a kind of twist, so it seems that the rings are rotating in opposite directions. For the color I choose black for the "c" and an orange for the "a". Two colors which fit perfectly to a modern, young and fresh company.
In a nutshell my work is a effective combination of youth and seriousness, perfectly fitting the image that the company wants to communicate to their audience and would make this small business emerge and a little bit more successful.
Klíčová slova
"con-action", podnik, logo, vizuální, identita, písmo, ztvárnění, zařízení, firemní, tvar, obchodní
Mým cílem bylo vytvoření nové vizuální identity, corporate identity firmy "con-action" ve městě Fürth (Německo). Toto kulturní zařízení organizuje hudební akce pro mladé. Snažila jsem se o tvorbu moderního mladistvého vizuálního stylu, který nepůsobí však dětinsky. Mé logo se skládá z počátečních písmen "c" a "a", které tvoří dva protínající se kruhy, jež se vzájemně nedotýkají. Tímto vizualizuji hru slov "connection" a evokuji rotaci. Barevná kombinace z černé a oranžové podporuje živost a dynamičnost výrazu. Ve stejném smyslu vytvářím taktéž veškerou obchodní korespondenci firmy - firemní papír, obálku, vizitky, manuál.
Snažila jsem se o vhodné spojení mladého stylu a určité serióznosti, které odráží danou podnikatelksou filozofii firmy a slouží této malé firmě jako prezentace a reklama.
Anotace v angličtině
My intention was to design a brand new Corporate Identity for the cultural company "con-action" in Fürth, Germany. They organize several music events for adolescents and young adults. So I created a modern youthful design which fits the aims of the firm. But at the same time it has to be serious and not this much playful, because the company is under municipal authorities. I visualized the term ?connection? which is a play on words in the title "con-action". My logo shows two rings which gear into each other, but have a disruption in their points of contact. The two rings symbolize the initials of the title, "c" and "a". The disconnection gives the whole shape a kind of twist, so it seems that the rings are rotating in opposite directions. For the color I choose black for the "c" and an orange for the "a". Two colors which fit perfectly to a modern, young and fresh company.
In a nutshell my work is a effective combination of youth and seriousness, perfectly fitting the image that the company wants to communicate to their audience and would make this small business emerge and a little bit more successful.
Klíčová slova
"con-action", podnik, logo, vizuální, identita, písmo, ztvárnění, zařízení, firemní, tvar, obchodní
Popis realizace:
Rešerše konkrétního prostředí, studium historického vývoje vizuální komunikace na konci 20. a počátku 21. století, prohlubování znalostí a dovedností při práci s digitální a grafickou technologií pro zhotovení tiskovin a elektronického publikování.
Pravidelné konzultace: každý týden
Harmonogram:
- postup realizace:
září, říjen - předložení spektra variant, pracovních verzí, studium a sběr podkladů, studium literatury
říjen - pracovní verze, modely, makety, zkoušky, kresby, náměty
listopad, prosinec - formulace teoretické práce, studium literatury, paralelní práce na více verzích, předložení pracovních řešení
prosinec, leden - předložení návrhů, pracovních maket a pracovního materiálu
únor, březen - realizace výsledných projektů
- finalizace a odevzdání:
duben - finalizace projektů, příprava prezentace, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání
- obhajoba:
červen - obhajoba + prezentace BP na CD
Popis realizace:
Rešerše konkrétního prostředí, studium historického vývoje vizuální komunikace na konci 20. a počátku 21. století, prohlubování znalostí a dovedností při práci s digitální a grafickou technologií pro zhotovení tiskovin a elektronického publikování.
Pravidelné konzultace: každý týden
Harmonogram:
- postup realizace:
září, říjen - předložení spektra variant, pracovních verzí, studium a sběr podkladů, studium literatury
říjen - pracovní verze, modely, makety, zkoušky, kresby, náměty
listopad, prosinec - formulace teoretické práce, studium literatury, paralelní práce na více verzích, předložení pracovních řešení
prosinec, leden - předložení návrhů, pracovních maket a pracovního materiálu
únor, březen - realizace výsledných projektů
- finalizace a odevzdání:
duben - finalizace projektů, příprava prezentace, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání
- obhajoba:
červen - obhajoba + prezentace BP na CD
- RIVERS, Charlotte. Corporate Design: Briefkopf, Logo und Visitenkarte als Element der Marktentwicklung. München: Stiebner Verlag, 2003.
ISBN 3-8307-1278-2.
- WIEDEMANN, Julius. Logo Design Now! Köln: Taschen
Deutschland GmbH, 2009. ISBN 3-8228-4622-8.
- ABDULLAH, Rayan, CZIWERNY, Roger. Corporate Design.
Mainz: Hermann Schmidt Verlag, 2007. ISBN 3-87439-714-9.
Seznam doporučené literatury
- RIVERS, Charlotte. Corporate Design: Briefkopf, Logo und Visitenkarte als Element der Marktentwicklung. München: Stiebner Verlag, 2003.
ISBN 3-8307-1278-2.
- WIEDEMANN, Julius. Logo Design Now! Köln: Taschen
Deutschland GmbH, 2009. ISBN 3-8228-4622-8.
- ABDULLAH, Rayan, CZIWERNY, Roger. Corporate Design.
Mainz: Hermann Schmidt Verlag, 2007. ISBN 3-87439-714-9.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název práce: Vizuální identita kulturního zařízení - "con-action" in Fürth
Vedoucí práce: doc. akad. mal. František Steker, navržená známka:
Oponent práce: Dušan Brozman M.A., navržená známka: