Záměrem práce je ověřit možnosti projektového vyučování, jeho přínos pro žáky i učitele, praktičnost a účinnost. V uvedeném projektu je ověřována motivace žáků a rozvoj klíčových kompetencí.
Anotace v angličtině
Anotation:
Main focus of this work is to validate options of educating of throught projects, its contribution to students and teacher and its effect and use. This work validates the motivation for students and its development of key bases.
Klíčová slova
projektové vyučování, projekt, klíčové kompetence, motivace,mezipředmětové vztahy
Klíčová slova v angličtině
educating through projects, project, key development, motivation, relation between subjects
Rozsah průvodní práce
112
Jazyk
CZ
Anotace
Záměrem práce je ověřit možnosti projektového vyučování, jeho přínos pro žáky i učitele, praktičnost a účinnost. V uvedeném projektu je ověřována motivace žáků a rozvoj klíčových kompetencí.
Anotace v angličtině
Anotation:
Main focus of this work is to validate options of educating of throught projects, its contribution to students and teacher and its effect and use. This work validates the motivation for students and its development of key bases.
Klíčová slova
projektové vyučování, projekt, klíčové kompetence, motivace,mezipředmětové vztahy
Klíčová slova v angličtině
educating through projects, project, key development, motivation, relation between subjects
Zásady pro vypracování
Charakteristika projektového vyučování s důrazem na možnosti využití k rozvoji kompetencí záků 1. stupně. Návrh vlastního projektu, jeho ověření v praxi, reflexe.
Doporučený časový postup: studium literatury - do 30.6.2010
zpracování teoretické části - do 31.8.2010
návrh projektu - do 31.12.2010
ověření, reflexe - do 31.3.2011
závěrečné úpravy textu - do 15.4.2011
Zásady pro vypracování
Charakteristika projektového vyučování s důrazem na možnosti využití k rozvoji kompetencí záků 1. stupně. Návrh vlastního projektu, jeho ověření v praxi, reflexe.
Doporučený časový postup: studium literatury - do 30.6.2010
zpracování teoretické části - do 31.8.2010
návrh projektu - do 31.12.2010
ověření, reflexe - do 31.3.2011
závěrečné úpravy textu - do 15.4.2011
Seznam doporučené literatury
Coufalová, J.: Projektové vyučování pro první stupeň základní školy, Fortuna, Praha 2006, ISBN 80-7168-958-0
Kašová, J.: Škola trochu jinak, Iuventa, Kroměříž 1995
Kratochvílová, J.: Teorie a praxe projektové výuky, Masarykova univerzita, Brno 2009, ISBN 978-80-210-4142-4
Mazáčová, N.: Vybrané pedagogické inovace v současné škole, Univerzita Karlova-Pedagogická fakulta, Praha 2008, ISBN 978-80-7290-373-3
Průcha, J.; Walterová, E.; Mareš, J. : Pedagogický slovník, Portál, Praha 2008, ISBN 978-80-736-741-68
učebnice, pracovní sešity a další metodické materiály pro 1. stupeň ZŠ, dětské encyklopedie ap.
Seznam doporučené literatury
Coufalová, J.: Projektové vyučování pro první stupeň základní školy, Fortuna, Praha 2006, ISBN 80-7168-958-0
Kašová, J.: Škola trochu jinak, Iuventa, Kroměříž 1995
Kratochvílová, J.: Teorie a praxe projektové výuky, Masarykova univerzita, Brno 2009, ISBN 978-80-210-4142-4
Mazáčová, N.: Vybrané pedagogické inovace v současné škole, Univerzita Karlova-Pedagogická fakulta, Praha 2008, ISBN 978-80-7290-373-3
Průcha, J.; Walterová, E.; Mareš, J. : Pedagogický slovník, Portál, Praha 2008, ISBN 978-80-736-741-68
učebnice, pracovní sešity a další metodické materiály pro 1. stupeň ZŠ, dětské encyklopedie ap.