Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v aplikaci na sportovní kluby, konkrétně na Jachetní oddíl TJ Lokomotiva Plzeň. Práce analyzuje využívání nástrojů marketingové komunikace oddílem a navrhuje zlepšující opatření.
Annotation in English
The work is concentrated on marketing communication in application on sport clubs, namely on yacht club Jachetní klub TJ Lokomotiva Plzeň. The work analyses the practice use of marketing communication on this club and recomends some improvements.
Keywords
marketing, sportovní kluby, význam marketingové komunikace, analýza marketingové komunikace
Keywords in English
marketing, sport clubs, the importance of marketing communication for sport clubs, analytics of marketing communication
Length of the covering note
67 s.
Language
CZ
Annotation
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v aplikaci na sportovní kluby, konkrétně na Jachetní oddíl TJ Lokomotiva Plzeň. Práce analyzuje využívání nástrojů marketingové komunikace oddílem a navrhuje zlepšující opatření.
Annotation in English
The work is concentrated on marketing communication in application on sport clubs, namely on yacht club Jachetní klub TJ Lokomotiva Plzeň. The work analyses the practice use of marketing communication on this club and recomends some improvements.
Keywords
marketing, sportovní kluby, význam marketingové komunikace, analýza marketingové komunikace
Keywords in English
marketing, sport clubs, the importance of marketing communication for sport clubs, analytics of marketing communication
Research Plan
Vypracujte teoretická východiska k problematice marketingové komunikace sportovních klubů.
Představte Vámi vybraný sportovní klub.
Proveďte analýzu marketingové komunikace daného subjektu.
Navrhněte zlepšující opatření marketingové komunikace subjektu.
Research Plan
Vypracujte teoretická východiska k problematice marketingové komunikace sportovních klubů.
Představte Vámi vybraný sportovní klub.
Proveďte analýzu marketingové komunikace daného subjektu.
Navrhněte zlepšující opatření marketingové komunikace subjektu.
Recommended resources
ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha : East west publishing company, 2000, ISBN 80-7219-010-5
DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. Brno : Masarykova univerzita, 2005, ISBN 80-210-3901-9
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, P., KELLER K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
PELSMACKER, P. DE., GEUENS, M., BERGH, J. VAN DEN Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Recommended resources
ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha : East west publishing company, 2000, ISBN 80-7219-010-5
DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. Brno : Masarykova univerzita, 2005, ISBN 80-210-3901-9
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, P., KELLER K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
PELSMACKER, P. DE., GEUENS, M., BERGH, J. VAN DEN Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1