Tato bakalářská práce pojednává o podnikatelském záměru. V teoretické části je definován, jsou zde uvedeny další termíny, které se pro něj užívají, a jsou udány důvody pro jeho vytvoření. Dále práce rozebírá osobu podnikatele a zakládání podniku, jakých zdrojů lze využít, na jaké pomocné organizmy je možno se ve Francii obrátit či co znamená umění podnikání. Jsou zde představeny všechny důležité kroky při zakládání podniku a poslední teoretická kapitola se věnuje podobě samotného podnikatelského záměru a jeho důležitým bodům. Praktická část práce objasňuje některé ekonomické termíny francouzskou definicí a překladem do češtiny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with business plan. It is defined in the theoretical part and other alternative terms and the reasons for its creation are provided there. Next, the thesis analyses the entrepreneur's person and the foundation of a business, what are the sources to be exploited, to which assistant organisations one can address in France or what the art of entrepreneurship means. All the important steps of the foundation of a commerce are presented and the last theoretical chapter follows the form of business plan and its necessary points. The practical part clarifies some economic terms by a French definition and Czech translation.
Klíčová slova
podnikatelský plán, privátní investoři, kapitáloví účastníci, investiční majetek, obchodní agentury, finanční analýza, konkurenční výhody, potřeba provozního kapitálu, rozvojový kapitál, obchodní majetek, oběh hotovosti, výkazy zisku a ztrát, průzkum trhu, fixní náklady
Klíčová slova v angličtině
business plan, business angels, financiers, fixed assets, commercial agencies, finacial analysis, competitive advantages, working capital need, development capital, equities, cash flow, income statements, market research, fixed costs
Rozsah průvodní práce
75 s. (83 623 znaků)
Jazyk
FR
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o podnikatelském záměru. V teoretické části je definován, jsou zde uvedeny další termíny, které se pro něj užívají, a jsou udány důvody pro jeho vytvoření. Dále práce rozebírá osobu podnikatele a zakládání podniku, jakých zdrojů lze využít, na jaké pomocné organizmy je možno se ve Francii obrátit či co znamená umění podnikání. Jsou zde představeny všechny důležité kroky při zakládání podniku a poslední teoretická kapitola se věnuje podobě samotného podnikatelského záměru a jeho důležitým bodům. Praktická část práce objasňuje některé ekonomické termíny francouzskou definicí a překladem do češtiny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with business plan. It is defined in the theoretical part and other alternative terms and the reasons for its creation are provided there. Next, the thesis analyses the entrepreneur's person and the foundation of a business, what are the sources to be exploited, to which assistant organisations one can address in France or what the art of entrepreneurship means. All the important steps of the foundation of a commerce are presented and the last theoretical chapter follows the form of business plan and its necessary points. The practical part clarifies some economic terms by a French definition and Czech translation.
Klíčová slova
podnikatelský plán, privátní investoři, kapitáloví účastníci, investiční majetek, obchodní agentury, finanční analýza, konkurenční výhody, potřeba provozního kapitálu, rozvojový kapitál, obchodní majetek, oběh hotovosti, výkazy zisku a ztrát, průzkum trhu, fixní náklady
Klíčová slova v angličtině
business plan, business angels, financiers, fixed assets, commercial agencies, finacial analysis, competitive advantages, working capital need, development capital, equities, cash flow, income statements, market research, fixed costs
Zásady pro vypracování
Student je povinen průběžně pracovat na své BP a výsledky svého výzkumu konzultovat s vedoucím BP; v zimním semestru 2010 má být zahájena empirická práce a základní výzkum. Student zodpovídá za správnost pravopisu, vedoucí BP není povinen opravovat pravopisné chyby.
Student, který odevzdává bakalářskou práci k 30.4.2011, je povinen poprvé kontaktovat svého vedoucího BP nejdéle do 28.11. 2010.
Je doporučeno dokončit výzkum související s BP a stěžejní kapitoly do 27.2.2011.
Je doporučeno předložit finální verzi BP (nikoli vázanou/kroužkovou vazbu) vedoucímu práce do 3.4.2011.
BP bude odevzdána v pevné a dvou kroužkových vazbách na sekretariát KRO do 30.4. 2011.
Zásady pro vypracování
Student je povinen průběžně pracovat na své BP a výsledky svého výzkumu konzultovat s vedoucím BP; v zimním semestru 2010 má být zahájena empirická práce a základní výzkum. Student zodpovídá za správnost pravopisu, vedoucí BP není povinen opravovat pravopisné chyby.
Student, který odevzdává bakalářskou práci k 30.4.2011, je povinen poprvé kontaktovat svého vedoucího BP nejdéle do 28.11. 2010.
Je doporučeno dokončit výzkum související s BP a stěžejní kapitoly do 27.2.2011.
Je doporučeno předložit finální verzi BP (nikoli vázanou/kroužkovou vazbu) vedoucímu práce do 3.4.2011.
BP bude odevzdána v pevné a dvou kroužkových vazbách na sekretariát KRO do 30.4. 2011.
Seznam doporučené literatury
1. DA ROCHA, Alexandra. Pas si dur d'entreprendre. Les carnets de l'info, 2009. ISBN 978-2-916628-53-0.
2. FAYOLLE, Alain. L'art d'entreprendre. Village Mondial - Les Echos Editions, 2007. 249 s. ISBN 978-2744062438.
3. FAYOLLE, Alain. Le Métier de créateur d'entreprise : Motivations ? Parcours ? acteurs clés de succes. Editions d'Organisation, 2003. 233 s. ISBN 978-2708128262.
4. FLEURY, Christelle; DOHY, Aurore. Trouver son idée de business. Les experts, 2009. 128 s: ISBN 978-2-84343-595-9.
5. KAWASAKI, Guy. L'art de se lancer. Diateino, 2006. 296 s. ISBN 978-2-915142-16-7.
6. LENEUF, Stéphane. Le gout d'entreprendre. Bourin Editeur, 2008. 216 s. ISBN 978-2849410820.
7. PIALOT, Dominique. Créer son commerce ou son e-commerce. Les experts, 2009. 126 s. ISBN 978-2-84343-646-8.
8. PORTELLA, Angela. Trouver une idée de création d'entreprise. Studyrama, 2009. 200 s. ISBN 978-2-7590-0737-0.
9. RANCHON, Henry; BARRAIS, Delphine. Toutes les clés d'un business plan réussi. 3. vyd. ESF éditeur, 2010. 126 s: ISBN 978-2-7101-2098-8.
10. SION, Michel ; BRAULT, David. Réussir son business plan. 2. vyd. Dunod, 2010. 275 p. ISBN 978-2-10-054332-8.
Seznam doporučené literatury
1. DA ROCHA, Alexandra. Pas si dur d'entreprendre. Les carnets de l'info, 2009. ISBN 978-2-916628-53-0.
2. FAYOLLE, Alain. L'art d'entreprendre. Village Mondial - Les Echos Editions, 2007. 249 s. ISBN 978-2744062438.
3. FAYOLLE, Alain. Le Métier de créateur d'entreprise : Motivations ? Parcours ? acteurs clés de succes. Editions d'Organisation, 2003. 233 s. ISBN 978-2708128262.
4. FLEURY, Christelle; DOHY, Aurore. Trouver son idée de business. Les experts, 2009. 128 s: ISBN 978-2-84343-595-9.
5. KAWASAKI, Guy. L'art de se lancer. Diateino, 2006. 296 s. ISBN 978-2-915142-16-7.
6. LENEUF, Stéphane. Le gout d'entreprendre. Bourin Editeur, 2008. 216 s. ISBN 978-2849410820.
7. PIALOT, Dominique. Créer son commerce ou son e-commerce. Les experts, 2009. 126 s. ISBN 978-2-84343-646-8.
8. PORTELLA, Angela. Trouver une idée de création d'entreprise. Studyrama, 2009. 200 s. ISBN 978-2-7590-0737-0.
9. RANCHON, Henry; BARRAIS, Delphine. Toutes les clés d'un business plan réussi. 3. vyd. ESF éditeur, 2010. 126 s: ISBN 978-2-7101-2098-8.
10. SION, Michel ; BRAULT, David. Réussir son business plan. 2. vyd. Dunod, 2010. 275 p. ISBN 978-2-10-054332-8.