Předkládaná diplomová práce je zaměřena na optimalizaci externích firemních procesů a jejich automatizaci pomocí podnikového informačního systému. Pro tu se využívají systémy označované CRM (Customer Relationship Management). Pod touto zkratkou se však neskrývá pouze samotný informační systém, jde o ucelený koncept procesních a technických opatření, která se zaměřují na potřeby zákazníka. Proto je v první části práce CRM popsáno z několika pohledů. Následuje rozbor CRM systémů dostupných na českém trhu a posouzení jejich vhodnosti pro nasazení ve společnosti KUFI INT s. r. o. V praktické části je analyzován současný stav řízení vztahů se zákazníky a navržena možná zlepšení. Závěr práce shrnuje přínosy praktické realizace jednotlivých návrhů a dosažené výsledky.
Anotace v angličtině
The following master thesis is focused on the optimization of external business processes and their automation. The systems and as well the whole area is called CRM (customer relationship management) and its scope is very wide including the information system software on one hand and for example processes and technical patterns on the other hand. Everything is focused on the customer. This is the reason why the first part of this thesis describes CRM from several points of view. The next part analyses the CRM systems available in the Czech Republic and discusses their advantages in context of requirements of KUFI INT s. r. o. company. The practical part then describes the current situation in the area of customer relationship management of the company and makes some proposals for improvements. The conclusion summarises all assets gained by the implementation of the proposals as well as the overall results.
Klíčová slova
CRM, optimalizace podnikových procesů, inovace podnikového informačního systému
Klíčová slova v angličtině
CRM, optimalization of business processes, innovation of enterprise resource planning
Rozsah průvodní práce
72 s. (69 987 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na optimalizaci externích firemních procesů a jejich automatizaci pomocí podnikového informačního systému. Pro tu se využívají systémy označované CRM (Customer Relationship Management). Pod touto zkratkou se však neskrývá pouze samotný informační systém, jde o ucelený koncept procesních a technických opatření, která se zaměřují na potřeby zákazníka. Proto je v první části práce CRM popsáno z několika pohledů. Následuje rozbor CRM systémů dostupných na českém trhu a posouzení jejich vhodnosti pro nasazení ve společnosti KUFI INT s. r. o. V praktické části je analyzován současný stav řízení vztahů se zákazníky a navržena možná zlepšení. Závěr práce shrnuje přínosy praktické realizace jednotlivých návrhů a dosažené výsledky.
Anotace v angličtině
The following master thesis is focused on the optimization of external business processes and their automation. The systems and as well the whole area is called CRM (customer relationship management) and its scope is very wide including the information system software on one hand and for example processes and technical patterns on the other hand. Everything is focused on the customer. This is the reason why the first part of this thesis describes CRM from several points of view. The next part analyses the CRM systems available in the Czech Republic and discusses their advantages in context of requirements of KUFI INT s. r. o. company. The practical part then describes the current situation in the area of customer relationship management of the company and makes some proposals for improvements. The conclusion summarises all assets gained by the implementation of the proposals as well as the overall results.
Klíčová slova
CRM, optimalizace podnikových procesů, inovace podnikového informačního systému
Klíčová slova v angličtině
CRM, optimalization of business processes, innovation of enterprise resource planning
Zásady pro vypracování
Analyzujte současné řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Zmapujte systémy CRM dostupné na českém trhu.
Navrhněte optimální řešení CRM ve firmě.
Zhodnoťte navržené řešení.
Zásady pro vypracování
Analyzujte současné řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Zmapujte systémy CRM dostupné na českém trhu.
Navrhněte optimální řešení CRM ve firmě.
Zhodnoťte navržené řešení.
Seznam doporučené literatury
Student si vhodnou literaturu vyhledá v dostupných pramenech podle doporučení vedoucího práce.
Seznam doporučené literatury
Student si vhodnou literaturu vyhledá v dostupných pramenech podle doporučení vedoucího práce.