V bakalářské práci se zabývám tvorbou animace, kterou jsem vytvářela na základě prací žáků 7. tříd 13. základní školy Plzeň a následnou reflexí. Mým cílem je ukázat propojení tradičních výtvarných technik, hudby a multimédií. Těžiště je v praktickém zpracování animace, proto práce zůstává na pomezí praxe a teorie.
Annotation in English
In the bachelor thesis I deal with creation of animation which I have been creating based on work of seventh graders of primary school and with the final reflexion. My goal is to show the connection between traditional art techniques, music and multimedia. Focal point is in practical processing of animation therefore thesis stays on border of practice and theory.
V bakalářské práci se zabývám tvorbou animace, kterou jsem vytvářela na základě prací žáků 7. tříd 13. základní školy Plzeň a následnou reflexí. Mým cílem je ukázat propojení tradičních výtvarných technik, hudby a multimédií. Těžiště je v praktickém zpracování animace, proto práce zůstává na pomezí praxe a teorie.
Annotation in English
In the bachelor thesis I deal with creation of animation which I have been creating based on work of seventh graders of primary school and with the final reflexion. My goal is to show the connection between traditional art techniques, music and multimedia. Focal point is in practical processing of animation therefore thesis stays on border of practice and theory.
Studentka Petra Cinkaničová v rámci BP zvolí vlastní přístup k tématu Barevná hudba prostřednictvím multimédií. Vytvoří dynamickou sekvenci s využitím multimediálních prostředků (předběžně se nabízí práce s Adobe Photoshop, Flash apod.) Výběr technologického postupu bude součástí práce na bakalářském úkolu. Z hlediska obsahu bude sekvence vykazovat komplexní formální proměnu inspirovanou vybranou zvukovou stopou v celé délce jejího trvání.
V textu BP studentka objasní koncepční řešení díla a inspirační zdroje. Studentka na vybraném typu a stupni školy se žáky absolvuje poslech zvukové stopy, která je součástí BP a s dětmi vytvoří kolekci obrazů zachycující jejich interpretaci dané hudby. Tyto obrazy porovná a uvede souvislosti s vlastním řešením
V přílohách pak poskytne veškeré dokumentující materiály (skici, stažené soubory, obrazovou dokumentaci, odkazy atd.)
Research Plan
Studentka Petra Cinkaničová v rámci BP zvolí vlastní přístup k tématu Barevná hudba prostřednictvím multimédií. Vytvoří dynamickou sekvenci s využitím multimediálních prostředků (předběžně se nabízí práce s Adobe Photoshop, Flash apod.) Výběr technologického postupu bude součástí práce na bakalářském úkolu. Z hlediska obsahu bude sekvence vykazovat komplexní formální proměnu inspirovanou vybranou zvukovou stopou v celé délce jejího trvání.
V textu BP studentka objasní koncepční řešení díla a inspirační zdroje. Studentka na vybraném typu a stupni školy se žáky absolvuje poslech zvukové stopy, která je součástí BP a s dětmi vytvoří kolekci obrazů zachycující jejich interpretaci dané hudby. Tyto obrazy porovná a uvede souvislosti s vlastním řešením
V přílohách pak poskytne veškeré dokumentující materiály (skici, stažené soubory, obrazovou dokumentaci, odkazy atd.)
Recommended resources
BOURIAUD, N. Postprodukce. 1.vyd. Praha: 2004, Tranzit. ISBN 80-903452-0-4.
FULKOVÁ, M. Kresba jako komunikace: sociální a kulturní vlivy v dětském výtvarném projevu. Výtvarná výchova, 2004, roč. 44, mimořádné číslo, s.16-24.
Fulková, M. Diskurs umění a vzdělávání, Jinočany : H & H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7
VANČÁT, J. Výchova k tvořivosti ve Školním vzdělávacím programu, 2007, ISBN 978-80-86783-20-8
časopis Výtvarná výchova
Recommended resources
BOURIAUD, N. Postprodukce. 1.vyd. Praha: 2004, Tranzit. ISBN 80-903452-0-4.
FULKOVÁ, M. Kresba jako komunikace: sociální a kulturní vlivy v dětském výtvarném projevu. Výtvarná výchova, 2004, roč. 44, mimořádné číslo, s.16-24.
Fulková, M. Diskurs umění a vzdělávání, Jinočany : H & H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7
VANČÁT, J. Výchova k tvořivosti ve Školním vzdělávacím programu, 2007, ISBN 978-80-86783-20-8
časopis Výtvarná výchova