Bakalářská práce nejprve popisuje samotnou činnost symfonického orchestru a jeho financování. Poukazuje tak na hlavní problémy, které zde vznikly. Dále se soustřeďuje na marketingové činnosti, spojené s různými analýzami a závěrečným vyhodnocením. Na základě všech poznatků vyhodnotí největší problémy této neziskové organizace a navrhne opatření pro zlepšení ekonomické a marketingové situace.
Annotation in English
This bachelor thesis describes the operations of the West-Bohemian Symphony Orchestra and its financing, highlighting the main issues and problems of the ensemble. In addition, the thesis focuses on a marketing analysis and an evaluation of the orchestra's situation. On the basis of this analysis, the thesis evaluates the problems of this non-profit organization and proposes measures to improve the orchestra's economic and marketing situation.
Keywords
Nezisková organizace, marketing neziskové organizace, obecně prospěšná společnost.
Keywords in English
Non-profit organization, marketing in non - profit organization, benevolent society
Length of the covering note
62
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce nejprve popisuje samotnou činnost symfonického orchestru a jeho financování. Poukazuje tak na hlavní problémy, které zde vznikly. Dále se soustřeďuje na marketingové činnosti, spojené s různými analýzami a závěrečným vyhodnocením. Na základě všech poznatků vyhodnotí největší problémy této neziskové organizace a navrhne opatření pro zlepšení ekonomické a marketingové situace.
Annotation in English
This bachelor thesis describes the operations of the West-Bohemian Symphony Orchestra and its financing, highlighting the main issues and problems of the ensemble. In addition, the thesis focuses on a marketing analysis and an evaluation of the orchestra's situation. On the basis of this analysis, the thesis evaluates the problems of this non-profit organization and proposes measures to improve the orchestra's economic and marketing situation.
Keywords
Nezisková organizace, marketing neziskové organizace, obecně prospěšná společnost.
Keywords in English
Non-profit organization, marketing in non - profit organization, benevolent society
Research Plan
Popište organizaci od založení do současnosti a uveďte způsob financování této organizace.
Charakterizujte aktivity organizace i marketingovou činnost a proveďte zhodnocení.
Analyzujte hlavní problémy organizace pohledem ekonomky a vyhodnoťte je.
Navrhněte případná zlepšení ve zkoumané organizaci.
Research Plan
Popište organizaci od založení do současnosti a uveďte způsob financování této organizace.
Charakterizujte aktivity organizace i marketingovou činnost a proveďte zhodnocení.
Analyzujte hlavní problémy organizace pohledem ekonomky a vyhodnoťte je.
Navrhněte případná zlepšení ve zkoumané organizaci.
Recommended resources
KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
NOVOTNÝ, J., LUKEŠ, M. a kol. Faktory úspěchu nestátních neziskových organizací. Praha : VŠE, 2008. ISBN 978-80-245-1473-4
REKTOŘÍK, J. a kol. Ekonomika a řízení odvětví veřejného sektoru. Praha : Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-60-2
SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. přepracované a doplněné vydání. Praha : C. H. Beck, 2006. ISBN 80-7179-892-4
Recommended resources
KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
NOVOTNÝ, J., LUKEŠ, M. a kol. Faktory úspěchu nestátních neziskových organizací. Praha : VŠE, 2008. ISBN 978-80-245-1473-4
REKTOŘÍK, J. a kol. Ekonomika a řízení odvětví veřejného sektoru. Praha : Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-60-2
SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. přepracované a doplněné vydání. Praha : C. H. Beck, 2006. ISBN 80-7179-892-4
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci