Pro bakalářskou práci bylo vybráno téma: Marketing služeb ve firmě překladatelská kancelář K&K z důvodu rozšíření znalosti o tomto tématu.
Předmětem téhle bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů překladatelské kanceláře K&K a následný návrh a doporučení v této oblasti.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je rozebrán marketingový plán firmy a nástroje marketingového mixu. Praktická část obsahuje údaje o překladatelské kanceláři K&K, porterovou a SWOT analýzu.
Součástí práce jsou také návrhy řešení na zlepšení marketingu překladatelské
kanceláře K&K.
Annotation in English
For this bachelor work was chosen the following topic: Marketing of services - Translation bureau K&K.
The reason for this formation is the extension of the knowledge about this topic.
The object of the bachelor work "Marketing of services" is to analyze the marketing strategy of the translation bureau K&K and make suggestions and recommendation in the given sphere of business.
This work is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part characters marketing plan of agency and components of marketing mix. Practical part introduces the translation bureau, has porter´s and SWOT analysises.
Suggestions of this solutions for improving marketing of the translation bureau K&K are a part of this work as well.
Pro bakalářskou práci bylo vybráno téma: Marketing služeb ve firmě překladatelská kancelář K&K z důvodu rozšíření znalosti o tomto tématu.
Předmětem téhle bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů překladatelské kanceláře K&K a následný návrh a doporučení v této oblasti.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je rozebrán marketingový plán firmy a nástroje marketingového mixu. Praktická část obsahuje údaje o překladatelské kanceláři K&K, porterovou a SWOT analýzu.
Součástí práce jsou také návrhy řešení na zlepšení marketingu překladatelské
kanceláře K&K.
Annotation in English
For this bachelor work was chosen the following topic: Marketing of services - Translation bureau K&K.
The reason for this formation is the extension of the knowledge about this topic.
The object of the bachelor work "Marketing of services" is to analyze the marketing strategy of the translation bureau K&K and make suggestions and recommendation in the given sphere of business.
This work is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part characters marketing plan of agency and components of marketing mix. Practical part introduces the translation bureau, has porter´s and SWOT analysises.
Suggestions of this solutions for improving marketing of the translation bureau K&K are a part of this work as well.