Předložená práce je zaměřena na firemní filantropii, tedy na to, jak firmy podporují neziskový sektor. Cílem této práce je definovat firemní filantropii, její nástroje a postavení v konceptu společenské odpovědnosti firem. Dále analyzovat filantropické aktivity společnosti Tesco, zhodnotit tyto aktivity a formulovat případná doporučení.
Anotace v angličtině
This work is focused on corporate philanthropy, which means how companies support nonprofit organizations. The aim of this thesis is to define the corporate philanthropy, its instruments and position in the concept of corporate social responsibility. Then to analyze philanthropic activities of Tesco, to evaluate these activities and to formulate any recommendations.
corporate philanthropy, nonprofit organizations, corporate social responsibility, donation
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na firemní filantropii, tedy na to, jak firmy podporují neziskový sektor. Cílem této práce je definovat firemní filantropii, její nástroje a postavení v konceptu společenské odpovědnosti firem. Dále analyzovat filantropické aktivity společnosti Tesco, zhodnotit tyto aktivity a formulovat případná doporučení.
Anotace v angličtině
This work is focused on corporate philanthropy, which means how companies support nonprofit organizations. The aim of this thesis is to define the corporate philanthropy, its instruments and position in the concept of corporate social responsibility. Then to analyze philanthropic activities of Tesco, to evaluate these activities and to formulate any recommendations.
corporate philanthropy, nonprofit organizations, corporate social responsibility, donation
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický rámec dané problematiky.
Proveďte analýzu sponzorských a filantropických aktivit ve zvoleném podniku.
Zhodnoťte efektivnost těchto aktivit a formulujte případná doporučení či zlepšení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický rámec dané problematiky.
Proveďte analýzu sponzorských a filantropických aktivit ve zvoleném podniku.
Zhodnoťte efektivnost těchto aktivit a formulujte případná doporučení či zlepšení.
Seznam doporučené literatury
Fórum dárců Cause related marketing, Jak efektivně propojit marketingové strategie firem a sociální marketing neziskových organizací. Praha : Fórum dárců, o. s., 2007
BARTOŠOVÁ Z. Průvodce firemní filantropií. Praha : Fórum dárců, o. s., 2005. ISBN 80-902965-5-6.
ADKINS, S. Cause related marketing: Who cares wins. London : Oxford-Butterworth-Heinemann, 2006. ISBN 0-7506-4481-8.
Seznam doporučené literatury
Fórum dárců Cause related marketing, Jak efektivně propojit marketingové strategie firem a sociální marketing neziskových organizací. Praha : Fórum dárců, o. s., 2007
BARTOŠOVÁ Z. Průvodce firemní filantropií. Praha : Fórum dárců, o. s., 2005. ISBN 80-902965-5-6.
ADKINS, S. Cause related marketing: Who cares wins. London : Oxford-Butterworth-Heinemann, 2006. ISBN 0-7506-4481-8.