Práce pojednává o současném stavu letiště Plzeň Líně a předpovídá jeho budoucí možnosti rozvoje. Na základě investičního projektu vytvořeného dle srovnání s konkurencí jsou stanoveny náklady. Výnosy vycházejí z předpovědi provozu letiště v několika fázích. Nakonec jsou náklady a výnosy srovnány a je stanovena návratnost investice.
Anotace v angličtině
The works describes current status of airport Pilsen Líně a predicts its future development. The costs are summarized by investment project according to comparison to competition. The profits come out from the prediction of the airport operations after starting the business. In the end the costs are compared to profits and there is specified the return of the investment.
Klíčová slova
analýza, prognóza, rozvoj, letiště
Klíčová slova v angličtině
analysis, prediction, development, airport
Rozsah průvodní práce
67 s. (91 667 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o současném stavu letiště Plzeň Líně a předpovídá jeho budoucí možnosti rozvoje. Na základě investičního projektu vytvořeného dle srovnání s konkurencí jsou stanoveny náklady. Výnosy vycházejí z předpovědi provozu letiště v několika fázích. Nakonec jsou náklady a výnosy srovnány a je stanovena návratnost investice.
Anotace v angličtině
The works describes current status of airport Pilsen Líně a predicts its future development. The costs are summarized by investment project according to comparison to competition. The profits come out from the prediction of the airport operations after starting the business. In the end the costs are compared to profits and there is specified the return of the investment.
Analyzujte současnou pozici vybrané firmy na trhu, srovnejte s konkurencí.
Proveďte prognózu budoucího rozvoje vybrané firmy.
Seznam doporučené literatury
MACHKOVÁ, H.; ČERNOHLÁVKOVÁ, E. Mezinárodní obchodní operace. Praha : GRADA, 2003. ISBN 80-247-0686-5.
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha : GRADA, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P.; KELLER, K.L. Marketing management. Praha : GRADA, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní obchod a marketing. Praha : GRADA, 2002. ISBN 80-247-0364-5.
Seznam doporučené literatury
MACHKOVÁ, H.; ČERNOHLÁVKOVÁ, E. Mezinárodní obchodní operace. Praha : GRADA, 2003. ISBN 80-247-0686-5.
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha : GRADA, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P.; KELLER, K.L. Marketing management. Praha : GRADA, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní obchod a marketing. Praha : GRADA, 2002. ISBN 80-247-0364-5.