Bakalářská práce je zeměřena na zhodnocení komunikačního plánu města Plzně jako
kandidáta na Evropské hlavní město kultury 2015 a návrh komunikační strategie města od
roku 2011 do roku 2015. Je rozdělena na obecný popis komunikačního plánu a jeho základní
kroky, představení projektu Evropské hlavní město kultury 2015, analýzu dosavadní
komunikační kampaně pro projekt Plzeň jako Evropské hlavní město kultury pro rok 2015 a
návrh komunikační strategie do doby realizace projektu v roce 2015. Hlavním výstupem je
komunikační plán sestavený na základě cílů a vizí, které si město zadalo v přihlášce města
Plzně do soutěže o titul Evropské hlavní město kultury 2015. V plánu jsou obsaženy cílové
skupiny a komunikační nástroje, což jsou i hlavní přínosy této práce.
Anotace v angličtině
Bachelors theme is dealing with the evaluating of the communication plan of City of Plzeň as
a candidate for the Europian main city of culture 2015 and a concept of communication of
City of Plzeň from the year 2011 to the year 2015. This is separated into the general
description and its basic steps, the presentation of the project ?Europian main city of culture
2015?, the analysis of the present state of the communication campaign for tje project City of
Plzeň as the Europian main city of culture 2015 and a concept of communication strategy by
the time of the realisation oh this project in 2015. The main result is the communication plan
aggregated on the basis of targets and visions, that the City of Plzeň stated ordered in the
application of the City of Plzeň to the competition of the title The Europian main city of
culture 2015. This plan includes in the target group and communication tools, which are the
main benefits of this theme.
Klíčová slova
město Plzeň, projekt Evropské hlavní město kultury 2015, marketing, komunikační plán,
cílové skupiny, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
City of Plzeň, the Europian main city of culture 2015, marketing, the communication plan, the
target group, communication tools
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zeměřena na zhodnocení komunikačního plánu města Plzně jako
kandidáta na Evropské hlavní město kultury 2015 a návrh komunikační strategie města od
roku 2011 do roku 2015. Je rozdělena na obecný popis komunikačního plánu a jeho základní
kroky, představení projektu Evropské hlavní město kultury 2015, analýzu dosavadní
komunikační kampaně pro projekt Plzeň jako Evropské hlavní město kultury pro rok 2015 a
návrh komunikační strategie do doby realizace projektu v roce 2015. Hlavním výstupem je
komunikační plán sestavený na základě cílů a vizí, které si město zadalo v přihlášce města
Plzně do soutěže o titul Evropské hlavní město kultury 2015. V plánu jsou obsaženy cílové
skupiny a komunikační nástroje, což jsou i hlavní přínosy této práce.
Anotace v angličtině
Bachelors theme is dealing with the evaluating of the communication plan of City of Plzeň as
a candidate for the Europian main city of culture 2015 and a concept of communication of
City of Plzeň from the year 2011 to the year 2015. This is separated into the general
description and its basic steps, the presentation of the project ?Europian main city of culture
2015?, the analysis of the present state of the communication campaign for tje project City of
Plzeň as the Europian main city of culture 2015 and a concept of communication strategy by
the time of the realisation oh this project in 2015. The main result is the communication plan
aggregated on the basis of targets and visions, that the City of Plzeň stated ordered in the
application of the City of Plzeň to the competition of the title The Europian main city of
culture 2015. This plan includes in the target group and communication tools, which are the
main benefits of this theme.
Klíčová slova
město Plzeň, projekt Evropské hlavní město kultury 2015, marketing, komunikační plán,
cílové skupiny, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
City of Plzeň, the Europian main city of culture 2015, marketing, the communication plan, the
target group, communication tools
Zásady pro vypracování
Popište obecně komunikační plán a jeho základní kroky.
Analyzujte dosavadní komunikační kampaň pro projekt Plzeň - evropské hlavní město kultury 2015.
Navrhněte plán realizace komunikačního plánu a kritéria hodnocení.
Zásady pro vypracování
Popište obecně komunikační plán a jeho základní kroky.
Analyzujte dosavadní komunikační kampaň pro projekt Plzeň - evropské hlavní město kultury 2015.
Navrhněte plán realizace komunikačního plánu a kritéria hodnocení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha : GRADA, 2007. ISBN 80-247-1545-7.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha : GRADA, 1998. ISBN 80-7169-5424.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha : GRADA, 2007. ISBN 80-247-1545-7.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha : GRADA, 1998. ISBN 80-7169-5424.