Diplomová práce se zaměřuje na řešení reklamací ve firmě KERMI, s.r.o. Stříbro. Řeší a vyhodnocuje postupy řešení při uplatnění reklamace, použití vhodných nástrojů a návrh nápravných a preventivních opatření. Cílem je zanalyzovat současného stavu v podniku s následným návrhem zefektivnění postupu řešení reklamací. Zavedení preventivních opatření, jimiž by se samotným reklamacím předcházelo. Vše v kontextu ISO 9001 a 9004.
Annotation in English
This diploma thesis is focused on resolving complaints in the company of Kermi, s.r.o. Stříbro. It solves and evaluates procedures for dealing with a complaint, using appropriate tools and projecting corrective and preventive equipment. The aim is to analyze the current state of the enterprise with the subsequent proposal for streamlining the procedure of resolving complaints. The introduction of preventive measures that would prevent the actual complaints. In conjuction with the context of ISO 9001 and 9004.
Keywords
reklamace, postup řešení reklamací, nástroje řízení kvality, návrh optimálního řešení, nápravná opatření, preventivní opatření, ISO 9001 a 9004
Keywords in English
complaint, procedure for resolving complaints, quality management tools, projecting of optimal solutions, corrective equipment, preventive equipment, ISO 9001 and 9004
Length of the covering note
67 s., 10s. příloh
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zaměřuje na řešení reklamací ve firmě KERMI, s.r.o. Stříbro. Řeší a vyhodnocuje postupy řešení při uplatnění reklamace, použití vhodných nástrojů a návrh nápravných a preventivních opatření. Cílem je zanalyzovat současného stavu v podniku s následným návrhem zefektivnění postupu řešení reklamací. Zavedení preventivních opatření, jimiž by se samotným reklamacím předcházelo. Vše v kontextu ISO 9001 a 9004.
Annotation in English
This diploma thesis is focused on resolving complaints in the company of Kermi, s.r.o. Stříbro. It solves and evaluates procedures for dealing with a complaint, using appropriate tools and projecting corrective and preventive equipment. The aim is to analyze the current state of the enterprise with the subsequent proposal for streamlining the procedure of resolving complaints. The introduction of preventive measures that would prevent the actual complaints. In conjuction with the context of ISO 9001 and 9004.
Keywords
reklamace, postup řešení reklamací, nástroje řízení kvality, návrh optimálního řešení, nápravná opatření, preventivní opatření, ISO 9001 a 9004
Keywords in English
complaint, procedure for resolving complaints, quality management tools, projecting of optimal solutions, corrective equipment, preventive equipment, ISO 9001 and 9004
Research Plan
Úvod - o společnosti, historie, reference, cíle DP
Úloha nástrojů řízení jakosti v kontextu ISO 9001 a 9004
Současný stav řešení reklamací ve firmě Kermi s.r.o. Stříbro
Analýza současného stavu
Návrh nápravných a preventivních opatření
Zhodnocení
Závěr
Research Plan
Úvod - o společnosti, historie, reference, cíle DP
Úloha nástrojů řízení jakosti v kontextu ISO 9001 a 9004
Současný stav řešení reklamací ve firmě Kermi s.r.o. Stříbro
Analýza současného stavu
Návrh nápravných a preventivních opatření
Zhodnocení
Závěr
Recommended resources
HRUDKA, Otakar: Komentované vydání návrhu normy ISO/FDIS 9001:2008. Praha:Česká společnost pro jakost 2008
HRUDKA, Otakar: Komentované vydání návrhu normy ISO/FDIS 9004:2010. Praha:Česká společnost pro jakost 2010
FABIÁN, František: Statistické metody řízení jakosti. Praha:ČSJ 2007
PETRAŠOVÁ, Ivana: EFQM model excelence. Praha:ČSJ 2010
Podnikové podklady
Recommended resources
HRUDKA, Otakar: Komentované vydání návrhu normy ISO/FDIS 9001:2008. Praha:Česká společnost pro jakost 2008
HRUDKA, Otakar: Komentované vydání návrhu normy ISO/FDIS 9004:2010. Praha:Česká společnost pro jakost 2010
FABIÁN, František: Statistické metody řízení jakosti. Praha:ČSJ 2007
PETRAŠOVÁ, Ivana: EFQM model excelence. Praha:ČSJ 2010
Podnikové podklady