Cílem práce bylo zjistit, vyhodnotit, komparovat a interpretovat zjištěná data o vzdělanostní úrovni hráčů masového a výkonnostního fotbalu a následně srovnat výsledky komparace dat s údaji Českého statistického úřadu týkající se populace ČR.
V teoretickém rozboru problému byla největší pozornost věnována současnému vzdělávacímu systému v České republice s bližším zaměřením na význam vzdělávání nadaných jedinců. Dále jsem blíže popsal metodu užitou při výzkumu bakalářské práce.
V praktické části jsem se zaměřil na sběr dat potřebných k šetření a jejich následnou komparaci. Nejprve jsem se věnoval zkoumaným souborům a ty vzájemně komparoval. Následovalo porovnání zjištěných výsledků s údaji Českého statistického úřadu.
Annotation in English
The main aim of my project was to obtain, analyse, compare and interpret data showing educational level of mass and performance football and compare those results with educational level data of population provided by Czech Statistical authority.
The theorerical part of my project concentrated on educational system in The Czech Republic and furthermore focused on importance of education of exceptionally talented individuals. The method of collecting data used during my research was described into details in the project.
The practical part concentrated on explanation of the procedure of collecting and interpreting data. Firstly I focused on comparison of mass and performance players and finally compared those details with results of The Czech Statistical Authority.
Keywords
vzdělánost,vzdělanostní úroveň,komparace, masový fotbal, výkonnostní fotbal,dotazník, hráči
Keywords in English
education, educational level, compare, mass football, performance football, a questionnaire, players
Length of the covering note
58 s. (65889 znaků).
Language
CZ
Annotation
Cílem práce bylo zjistit, vyhodnotit, komparovat a interpretovat zjištěná data o vzdělanostní úrovni hráčů masového a výkonnostního fotbalu a následně srovnat výsledky komparace dat s údaji Českého statistického úřadu týkající se populace ČR.
V teoretickém rozboru problému byla největší pozornost věnována současnému vzdělávacímu systému v České republice s bližším zaměřením na význam vzdělávání nadaných jedinců. Dále jsem blíže popsal metodu užitou při výzkumu bakalářské práce.
V praktické části jsem se zaměřil na sběr dat potřebných k šetření a jejich následnou komparaci. Nejprve jsem se věnoval zkoumaným souborům a ty vzájemně komparoval. Následovalo porovnání zjištěných výsledků s údaji Českého statistického úřadu.
Annotation in English
The main aim of my project was to obtain, analyse, compare and interpret data showing educational level of mass and performance football and compare those results with educational level data of population provided by Czech Statistical authority.
The theorerical part of my project concentrated on educational system in The Czech Republic and furthermore focused on importance of education of exceptionally talented individuals. The method of collecting data used during my research was described into details in the project.
The practical part concentrated on explanation of the procedure of collecting and interpreting data. Firstly I focused on comparison of mass and performance players and finally compared those details with results of The Czech Statistical Authority.
Keywords
vzdělánost,vzdělanostní úroveň,komparace, masový fotbal, výkonnostní fotbal,dotazník, hráči
Keywords in English
education, educational level, compare, mass football, performance football, a questionnaire, players
Research Plan
Zadání bakalářské práce - studium literatury a dalších informačních zdrojů (10-11/2010)
Konstrukce dotazníku/ankety (12/2010)
Získávání dat v terénu (1/2011)
Vyhodnocení získaných dat, jejich komparace a interpretace (2/2011)
Vypracování a odevzdání 1 verze bakalářské práce (3/2011)
Korektura a odevzdání bakalářské práce (4/2011)
Research Plan
Zadání bakalářské práce - studium literatury a dalších informačních zdrojů (10-11/2010)
Konstrukce dotazníku/ankety (12/2010)
Získávání dat v terénu (1/2011)
Vyhodnocení získaných dat, jejich komparace a interpretace (2/2011)
Vypracování a odevzdání 1 verze bakalářské práce (3/2011)
Korektura a odevzdání bakalářské práce (4/2011)
Recommended resources
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997.
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 3. rozšířené vydání. Praha: Portál, 2001.
VOJTĚCH, Jiří - CHAMOUTOVÁ, Daniela. Vývoj vzdělanostní a oborové struktury žáků. Praha: NÚOV, 2010
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. Praha:
Professional Publishing, 2007
LIŠKA, Václav. Diplomová (seminární, bakalářská, absolventská) práce : zpracování a obhajoba. Praha : Ivo Ulrych - Růžičkův statek, 2003
Recommended resources
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997.
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 3. rozšířené vydání. Praha: Portál, 2001.
VOJTĚCH, Jiří - CHAMOUTOVÁ, Daniela. Vývoj vzdělanostní a oborové struktury žáků. Praha: NÚOV, 2010
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. Praha:
Professional Publishing, 2007
LIŠKA, Václav. Diplomová (seminární, bakalářská, absolventská) práce : zpracování a obhajoba. Praha : Ivo Ulrych - Růžičkův statek, 2003