Cílem mé bakalářské práce bylo vytvořit kompletní propagaci k příležitosti
150letého výročí Náprstkova muzea. V rámci mé praktické části vzniklo logo, manuál
jednotného vizuálního stylu, katalog, plakát, leták, vizitka a další propagační prostředky jako jsou trička, tašky, propisovací tužky a další. V teoretické části je popsán vznik muzea a život Vojty Náprstka.
Annotation in English
The aim of my bachelor work was to create a complete promotion for the 150th
anniversary of the Náprstek museum. In the practical part I created a logo, a united visual style manual, a catalogue, a poster,a leaflet, a business card and other promotional products such as T-shirts, bags and pens. The theoretical part describes the foundation of the museum and the life of Vojta Náprstek.
Cílem mé bakalářské práce bylo vytvořit kompletní propagaci k příležitosti
150letého výročí Náprstkova muzea. V rámci mé praktické části vzniklo logo, manuál
jednotného vizuálního stylu, katalog, plakát, leták, vizitka a další propagační prostředky jako jsou trička, tašky, propisovací tužky a další. V teoretické části je popsán vznik muzea a život Vojty Náprstka.
Annotation in English
The aim of my bachelor work was to create a complete promotion for the 150th
anniversary of the Náprstek museum. In the practical part I created a logo, a united visual style manual, a catalogue, a poster,a leaflet, a business card and other promotional products such as T-shirts, bags and pens. The theoretical part describes the foundation of the museum and the life of Vojta Náprstek.
Studentka vypracuje soubor prací zaměřených na propagaci 150. výročí založení Náprskova muzea.
Udělá logo výročí a vytvoří jeho základní manuál. Vymyslí a realizuje tištěné či jiné vizuální možnosti komplexní propagace významného jubilea.
Definitivy grafického zpracování předloží v digitální i tiskové podobě. Všem definitivám bude předcházet skicovní materiál, který bude dokumentovat vývoj a průběh práce.
Research Plan
Studentka vypracuje soubor prací zaměřených na propagaci 150. výročí založení Náprskova muzea.
Udělá logo výročí a vytvoří jeho základní manuál. Vymyslí a realizuje tištěné či jiné vizuální možnosti komplexní propagace významného jubilea.
Definitivy grafického zpracování předloží v digitální i tiskové podobě. Všem definitivám bude předcházet skicovní materiál, který bude dokumentovat vývoj a průběh práce.
Recommended resources
BHASKARANOVÁ, Lakshmi. Design publikací - Vizuální komunikace tištěných médií. Praha: Slovart, s.r.o., 2008
SAMARA, Timothy. Grafický design - Základní pravidla a způsoby jejich porušování. Praha: Slovart, s.r.o., 2008
SEDLÁČEK, Ondřej. Reklama - Triky, které vás dostanou. Praha: Vinland, a.s., 2009
VYSEKALOVÁ, Jitka. a kolektiv. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, a.s.
VYSEKALOVÁ, Jitka. a MIKEŠ, Jiří. Reklama - Jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Recommended resources
BHASKARANOVÁ, Lakshmi. Design publikací - Vizuální komunikace tištěných médií. Praha: Slovart, s.r.o., 2008
SAMARA, Timothy. Grafický design - Základní pravidla a způsoby jejich porušování. Praha: Slovart, s.r.o., 2008
SEDLÁČEK, Ondřej. Reklama - Triky, které vás dostanou. Praha: Vinland, a.s., 2009
VYSEKALOVÁ, Jitka. a kolektiv. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, a.s.
VYSEKALOVÁ, Jitka. a MIKEŠ, Jiří. Reklama - Jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Enclosed appendices
1 CD, 2 plakáty B2, 6 propagační prostředky na A3, 8 leták A4, 1 katalog, 1 sešit s vývojem loga, 1 manuál jednotného vizuálního stylu, 1 taška